Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > اداره کل ورزش کهگیلویه وبویراحمد در ارزيابي وزارت ورزش و جوانان.....شد!
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 23 مرداد 1394 13:48 |  پورتال:

دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان نتایج ارزیابی ادارات کل ورزش و جوانان در سال 93 را در گروه های سه گانه اعلام کرد.

به گزارش راک نیوز ، در گروه اول با حضور 7 استان گیلان، مازندران، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی، ادارات کل ورزش و جوانان استان های اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

براساس این گزارش ، در گروه دوم که از یازده استان یزد، زنجان، لرستان، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، اردبیل، آذربایجان غربی، گلستان و البرز تشکیل شده است، ادارات کل ورزش و جوانان استان های همدان، اردبیل و آذربایجان غربی رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در گروه سوم هم با حضور دوازده استان خراسان شمالی و جنوبی، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، سمنان، ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان، ادارات کل ورزش و جوانان استان های چهارمحال و بختیاری ، قزوین و قم موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که به عنوان استانی ویژه، مورد بررسی قرار می گیرد نسبت به سال گذشته با کاهش امتیاز همراه بوده است.

این درحالیست ،استان همدان که مدیریت آن را در چندسال گذشته سیدعبدی افتخاری از فرزندان کهگیلویه وبویراحمد برعهده دارد رتبه برتر را کسب نموده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر درکشور شد.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 23 مرداد 1394 13:48