Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزارشد:نشست هم اندیشی ، هئیت ورزش کارگری استان کهگیلویه وبویراحمد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 7 شهریور 1394 14:06 |  پورتال:

به منظور ارتقاء سطح ورزشی جامعه کارگری در استان ،‌ هیات های ورزشی با اداره ورزرش و جوانان ، رابطین و عوامل اجرایی ورزش کارگری در سالن اجتماعات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش راک نیوز ؛ در پی اعلام تقویم برنامه های پیشنهادی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران ، هئیت ورزش کارگری استان به منظور نشست هم اندیشی با هئیت های ورزشی اداره ورزش و جوانان و عوامل اجرایی و رابطین ورزش واحدهای کارگری در جهت افزایش سطح ورزش جامعه کارگری درتاریخ 94/6/1 در شهرستان کهگیلویه ، 94/6/2 در شهرستان گچساران و 94/6/3 در شهرستان بویراحمد اقدام به برگزاری نشست مذکور نمود .

در این نشست ها که با حضور نمایندگان اداره ورزش و جوانان در شهرستان و مرکز استان برگزار گردید بر مسائلی از جمله همکاری سایر هئیت های ورزشی با هئیت ورزش کارگری استان ، شناسایی ورزشکاران کارگر آماتور و حرفه ای ، شناسایی مربیان و داوران کارگر ، تشکیل هئیت های ورزشی در شهرستان ها وتشکیل انجمن های ورزش زیر مجموعه هئیت ورزش کارگران ، برگزاری مسابقات درون استانی و اعزام تیم های منتخب کارگری به مسابقات کشوری و همچنین آثار و فواید روحی – روانی ورزش در جامعه کارگری با رویکرد همگانی و بعد قهرمانی تاکید گردید .

در این بین پیشنهادات و انتقادات سازنده ای در جهت ارتقاء سطح ورزش کارگری مطرح شد که می توان به همکاری واحدهای کارگری ، شرکتها ، ادارات ، سازمانها با کارگران ورزشکار جهت مرخصی و ماموریت ورزشی و همچنین اجرای ماده 154 قانون کار و معافیت مالیاتی شرکتها و کارخانجاتی که در خصوص مقوله ورزش برای جامعه هدف هزینه می کنند اشاره کرد .

در این نشست آخرین برنامه های فدراسیون ورزش کارگری کشور و اداره کل امور ورزش و رفاهی کارگران وزارت متبوع برای مدعوین تشریح که می توان داشتن نشریه فرهنگی ورزشی با عنوان ورزشکار ، برنامه زنگ ورزش کارگری ، عضویت در شورای راهبردی و سیاست گذاری ورزش کارگران ، سامانه عضو گیری فدراسیون ورزش کارگری ، تشکیل انجمن های ژیمناستیک و بدنسازی و . . . را نام برد .

در پایان از برترین های ورزشی در حوزه ورزش کارگری تقدیر شد .

گزارش -(ز.محمدی)

 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 7 شهریور 1394 14:06