Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > دو گاف در یک خبر؛ روزنامه دلواپس رکورد زد!
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 16 آبان 1394 12:48 |  پورتال:

این روزنامه که از حضور در نمایشگاه مطبوعات انصراف داده، در خبر 300 کلمه ای اش دو گاف عجیب داده است!

 

کیهان که به همراه 7 رسانه دیگر، از حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات انصراف داده و عدم حضور 8 رسانه در میان 700 رسانه حاضر در نمایشگاه مطبوعات را با تیتر «انصراف بی سابقه» تیتر کرده است(!!)، در خبر تنظیمی خود دو گاف عجیب را منتشر کرده است!

این روزنامه در خبر خود آورده است: «بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات در شرایطی از امروز و با حضور رئیس جمهور کار خود را آغاز می‌کند که پس از یک سال تأخیر برگزار می‌شود!»

این در حالی است که نمایشگاه مطبوعات سال گذشته با حضور همه رسانه ها از جمله کیهان برگزار شد و نمایشگاه امسال نیز امروز گشایش می یابد و فردا میزبان رییس جمهور است. خبرنگار این روزنامه هم حضور خودشان در نمایشگاه را فراموش کرده و هم خبر حضور رییس جمهور را اشتباه درج کرده است!

نمایشگاه مطبوعات امسال، با حضور رسانه هایی از طیف های مختلف سیاسی و انصراف دو خبرگزاری تسنیم و فارس، و دو روزنامه جوان و کیهان، در کنار چهار سایت رجا، مشرق، دانا و نسیم از امروز در مصلای بزرگ تهران میزبان مردم و علاقمندان است.

شایان ذکر است، سال گذشته نمایشگاه مطبوعات با حضور 500 رسانه برپا شده بود.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 16 آبان 1394 12:48