Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > فرصت خدمت گذاری را خداوند به کمتر کسی عنایت می کند/غلام رضا تاجگردون برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 28 آذر 1394 22:12 |  پورتال:

 غلام رضا تاجگردون امروز با حضور در فرمانداری گچساران داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد. غلام رضا تاجگردون همچون دوره ی گذشته از حوزه انتخابیه گچساران و باشت داوطلب شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد .نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از امروز آغاز شده است، تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز از گچساران ،غلام رضا تاجگردون بعد از اتمام مرحله ی نام نویسی داوطلبی نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران قرار گرفت. نماینده فعلی مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تعریف دارد و مرز آن چیزی نیست که بتوان در آن غیرشفاف قدم برداشت. تاجگردون در ادامه گفت: مهم نیست که در فضای انتخابات چه حرفی زده می شود مهم عمل است.

وی از اینکه مردم در 4 سال گذشته فرصت خدمت گذاری را به ایشان داده اند تشکر کرد و گفت: فرصت خدمت گذاری فرصتی است که خداوند به کمتر کسی عنایت می کند.

تاجگردون افزود: امیدوارم توانسته باشم گوشه ای از مشکلات مردم را حل کرده باشم. وی عمده مشکلات امروزی را مسئله اشتغال، سرمایه گذاری و درآمد کم اعلام کرد و گفت: یکی از مشکلات و معضلات مردم بیکاری است که استانهای کمتر توسعه یافته بالاخص شهرهای زاگرس نشین بیشتر از آن رنج می بردند. تاجگردون رویکرد نظام برای رفع این معضل را باز شدن فضای سرمایه گذاری اعلام کرد.

تاجگردون همچنین گفت: بیش از 2 میلیارد دلار به بید بلند 2 تخصیص داده شده و قریب به 40% عایدات و خوراک بید بلند 2 به پتروشیمی گچساران منتقل میشود.

وی در پایان از برنامه ی مشارکت جدی سرمایه گذاری داخلی، خارجی و دولتی در شهرستان گچساران خبر داد. قابل ذکر است برای اولین بار در استان نشست خبری داوطلبین کسب کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابی گچساران و باشت برگزار شد.

گزارش:(زینب محمدی)

 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 28 آذر 1394 22:12