Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > روز شمار هفته سلامت اعلام شد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 28 فروردین 1395 17:08 |  پورتال:

روز شمار هفته سلامت اعلام شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران با بیان اینکه «غلبه بر دیابت با تغذیه سالم و تحرک بدنی» به عنوان شعار هفته سلامت برگزیده شده است، به اعلام عناوین روزهای هفته سلامت پرداخت. 

ستار اسدپور در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گچساران که به منظور اعلام برنامه‌های هفته سلامت سال 95 ترتیب داده شده بود، به اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت برای هفته سلامت پرداخت. 

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت «سلامتی» در زندگی آحاد جامعه و نقشی که انسان سالم می‌تواند در شکل‌دهی جامعه سالم داشته باشد، تعیین زمان بیشتر برای گرامیداشت برنامه‌های مرتبط با سلامت و تکریم فعالیت‌های دست‌اندرکاران عرصه بهداشت و درمان مورد توجه قرار گرفت. 

رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه شبکه بهداشت گچساران در هفته سلامت سال 95 همچون سال‌های گذشته با اجرای برنامه‌های مناسب و با موضوع " غلبه بر دیابت با تغذیه سالم و تحرک بدنی" گرامی داشته می‌شود، گفت: در این خصوص برنامه‌هایی در زمینه سلامت به اجرا درخواهد آمد.

وی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم، جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و پیشگیری برای داشتن جامعه سالم، جلب مشارکت و همکاری‌های بین بخشی و دستگاه‌های مرتبط با سلامت، جلب مشارکت‌های غیر دولتی مردم نهاد در سلامت جامعه، برجسته‌سازی موفقیت‌ها و دستاوردهای حوزه سلامت و بیان چالش‌های موجود و انتظارات، تبیین عوامل موثر بر سلامت جامعه و توجه دادن مردم و دست‌اندرکاران نظام سلامت را از جمله اهداف برگزاری هفته سلامت دانست. 

اسدپور در ادامه با بیان اینکه « غلبه بر دیابت با تغذیه سالم و تحرک بدنی» به عنوان شعار هفته سلامت برگزیده شده است، به اعلام عناوین روزهای هفته سلامت به شرح ذیل پرداخت: 

چهارشنبه یکم اردیبهشت95: «عزم ملی برای تحقق اهداف سند بیماریهای غیر واگیر» 

پنجشنبه دوم اردیبهشت95: «بهداشت عمومی» 

جمعه سوم اردیبهشت95: «فعالیت بدنی، ورزش و سلامت» 

شنبه چهارم اردیبهشت95: «غلبه بر دیابت با تغذیه سالم و تحرک بدنی» 

یکشنبه پنجم اردیبهشت95: «سلامت، نقش غذا و دارو» 

دوشنبه ششم اردیبهشت95: «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در حوزه سلامت» 

سه شنبه هفتم اردیبهشت95: «آموزش، خود مراقبتی و سلامت» روز شمار هفته سلامت اعلام شد


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 28 فروردین 1395 17:08