Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > توقيف سه محموله قاچاق ميليوني در “گچساران”
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 28 اردیبهشت 1395 03:38 |  پورتال:

توقيف سه محموله قاچاق ميليوني در “گچساران”

فرمانده انتظامي “گچساران” ، از توقيف سه دستگاه خودروي سواري و كشف محموله قاچاق به ارزش ۲۴۰ ميليون ريال ، در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علي کرم بازيان” در گفتگو با راک نیوز در اينباره گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان گچساران، در راستاي مبارزه با مرتكبين قاچاق كالا ، سه دستگاه خودرو پژو پارس ، سمند و پژو ۴۰۵ حامل  شلوار و پتو خارجي كه  از بنادر استان هاي جنوبي به سمت  مرکز بارگيري شده بود را ، در محور ديلم – به گچساران توقيف كردند.

وي در ادامه افزود: ماموران در بازرسي از اين سه خودرو توقيف شده  ۳۲۲ تخته پتو  و  ۵۵۰ ثوب شلوار خارجي را كشف و ضبط و سه نفر را دستگير كردند.

سرهنگ بازيان در پايان با اشاره به اينکه، برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهاي مکشوفه ۲۴۰ ميليون ريال برآورد شده است خاطر نشان کرد: آرامش و آسايش شهروندان و برخورد با قاچاقچيان و متخلفان، افتخاري بس عظيم براي پليس است و نيروي انتظامي در تحقق اين هدف از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 28 اردیبهشت 1395 03:38