Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > اجرای 185 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه بویراحمد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 11 خرداد 1395 01:44 |  پورتال:

اجرای 185 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه بویراحمد

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به طرح‌های عمرانی دانشگاه در سال گذشته گفت: در سال ۹۴، ۱۰۲ پروژه فعال عمرانی در ۴۸ هزار متر مربع و اعتبار ۶۲ میلیارد تومان در استان در دست اقدام بوده که از این میزان اعتبار ۲۸ میلیارد تومان جذب شد.

دکتر امام‌‍‌‌بخش قائدی ادامه داد: کل پروژه‌های سال ۹۴ با در نظر گرفتن میزان پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در اولویت قرار گرفته و تکمیل شدند.

قائدی با بیان اینکه ۸۵ درصد پروژه‌های این دانشگاه در سال گذشته به بهره‌برداری رسیدند، افزود: از مجموع ۱۰۲ پروژه سال گذشته حوزه بهداشت و درمان استان ۷۰مورد آن خانه بهداشت بوده که با همکاری کمیته امداد احداث شد، ۱۷ پروژه دیگر در سال جاری و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی بیمارستان ۲۰۰تختخوابی شهر یاسوج افزود: برای تکمیل این بیمارستان نیازمند ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم، ضمن اینکه تلاش دانشگاه افتتاح این بیمارستان تا شهریور سال ۹۶ است.

قائدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکمیل و راه اندازی بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عنوان کرد: عملیات احداث بیمارستان ۱۲ تختخوابی سوختگی یاسوج و ۸ تختخوابی در شهرستان گچساران آغاز شده که فاز اول تکمیل و تحویل موقت شده است، فاز دوم این بیمارستان‌ها نیازمند ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تکمیل سلف سرویس و همچنین کتابخانه دانشگاه گفت: این دو پروژه در مراحل پایانی قرار داشته که در صورت تأمین اعتبار لازم در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.

قائدی بهسازی زایشگاه‌های استان را از برنامه‌های مهم دانشگاه دانست و افزود: بهسازی زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مورد نیاز، ظرف چند ماه آینده این بخش بیمارستان امام سجاد به بهره‌برداری می‌رسد.

قائدی با اشاره به آغاز عملیات احداث کلینیک های تخصصی شهرهای دهدشت و گچساران گفت: کلینیک تخصصی دهدشت ۶۰ درصد و کلینیک گچساران ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای احداث این کلینیک‌ها مبلغ ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی  پیشرفت فیزیکی دانشکده بهداشت و پرستاری را ۱۵ درصد ارزیابی کرد و افزود: برای تکمیل این دانشکده مبلغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ تومان آن تخصیص یافته است.

قائدی تصریح کرد: اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت ۴۵ درصد پیشرفت فیزکی دارد، ضمن اینکه برای جا به جابی و مکان‌یابی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی با مشکل مواجه هستیم.

قائدی ساخت مرکز بهداشت در مناطق محروم تمنک، پوره زیلایی و روستای امامزاده غالب را از دیگر برنامه‌های دانشگاه دانست و افزود: احداث بخش بیماران سرطانی ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این طرح نیازمند بیش از یک میلیارد تومان اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص احداث بخش ناباروری و پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: برای احداث بخش ناباروری مبلغی اختصاص داده شده، بخش پزشکی هسته‌ای با همکاری خیرین سلامت شروع شده است.

وی اضافه کرد: ۳۵۰ خانه بهداشت در استان وجود دارد که از این تعداد ۷۰ خانه بهداشت جدیداً احداث، تعمیر و تجهیز شده است.

قائدی خاطر نشان کرد: کلینیک دندانپزشکی یاسوج با اعتبار ۳ میلیارد تومان احداث و تجیهز شد که امیدواریم مردم با مراجعه به این مرکز از خدمات تخصصی لازم بهره مند شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از سال ۹۲ تاکنون ۱۶۸ پروژه عمرانی بخش بهداشت و درمان با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.اجرای 185 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه بویراحمد


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 11 خرداد 1395 01:44