Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > شهردار قلعه رئیسی قبل از مدیرکل فنی استانداری شفاف سازی کرد/ 221میلیون تومان از حق مردم قلعه ریسی خورده شد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 21 خرداد 1395 14:56 |  پورتال:

به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند؛ هفته گذشته همایش شهرداران  استان با مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

متاسفانه در ارائه و عملکرد شهرداران استان از شفاف سازی در خصوص یکی از شهرداری های استان به نام شهرداری قلعه رئیسی در آینده نزدیک خبر دادند.

حسین کاظمی در آن نشست با بیان اینکه چرا صورت وضعیت یکی از پروژه های شهرداری قلعه‌رئیسی از 395 میلیون تومان باید 174 میلیون تومان باشد، یادآور شد: شفاف نیستیم و هرکس که تخلف می‌کند باید شفاف سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات این است که برخی شهرداران حاضر نیستند صورت وضعیت خود را به دفتر فنی ارائه دهند و برخی از آن‌ها صورت وضعیتی کمتر از میزان اصلی ارائه می‌دهند که تخلف محسوب می‌شود.

این خبر باعث شد تا حرف حدیث های را در سطح شهر قلعه رئیسی نسبت به عملکرد ضعیف و تخلف در این شهرداری در هفته گذشته بیان شود و آن این صحبت ها از شهرداری که از نظر عملکرد؛ عملکرد موفقی در این شهر داشت.

در خصوص این خبر و منظور شفاف سازی از سوی مدیر کل فنی استانداری شهردار قلعه رئیسی نشست خبری برگزار و نسبت به این خبر پاسخگو بود.

صابر پیکر در خصوص این خبر با بیان اینکه اظهارات مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و وبویراحمد درست می باشد اظهار داشت: پروژه مدنظر مدیرکل فنی استانداری مربوط به سال 90و 91بوده که به علت وجود ابهامات، ایرادات و نواقصات جهت بررسی به دفتر فنی استانداری ارسال شد.

شهردار قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: با بررسی کارشناسان دفتر فنی استانداری از محل پروژه ها تخلفات نظارتی بر این پروژه ها محرز گردید به صورتی که از مبلغ 395میلیون تومان پرداختی به پیمانکار تنها 174میلیون تومان می بایست به پیمانکار پرداخت می شد.

پیکر با بیان اینکه 221میلیون تومان از حق و حقوق مردم قلعه رئیسی و کارکنان این شهرداری ضایع شد تصریح کرد: همچنین سه پروژه دیگر مشابه این پروژه در همان سال یعنی 90 و 91هم اکنون در دفتر فنی استانداری در حال بررسی هستند که در زمان اتمام این پرونده ها مراتبط را صریحا و با صداقت هر چه تمام به مردم اعلام خواهم کرد.

وی یادآور شد: این پروژه همان طور که اعلام شد متعلق به سال 90و 91 بودند و هیچ ربطی به دوران شهردار بودن اینجانب نداشت


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 21 خرداد 1395 14:56