Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > غلامرضا تاجگردون: تعاونی و کانون‌های کارآفرینی زنان در گچساران ایجاد می‌شود
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 7 مرداد 1395 15:01 |  پورتال:

غلامرضا تاجگردون: تعاونی و کانون‌های کارآفرینی زنان در گچساران ایجاد می‌شود

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تعاونی و کانون‌های کارآفرینی زنان در گچساران ایجاد می‌شود.

غلامرضا تاج‌گردون در جلسه ستاد تدوین برنامه‌های 4 ساله امور بانوان در گچساران که با حضور فرماندار گچساران، مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از بانوان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ای 4 ساله برای توسعه شهرستان تدوین شده و این برنامه به مدیران استان و شهرستان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه 4 ساله در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، عمرانی، تولید و اشتغال و سایر حوزه‌ها است، افزود: تاکنون چند جلسه از جمله با اصناف، دانشگاهیان و در حوزه صنعت، آب و کشاورزی برگزار شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با این برنامه 4 ساله‌ای که تدوین شده در صورت هماهنگی بین مدیران می‌توان گچساران را از این وضعیتی که بوده خارج کرد.

تاج‌گردون با اشاره به اینکه یک نماینده و یک فرماندار به تنهایی نمی‌تواند کاری کند، عنوان کرد: انتظار می‌رود که مجموعه مدیران با هماهنگی هم تلاش کنند و کارها را جلو ببرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های 4 ساله توسعه گچساران به حوزه بانوان و مسائل مربوط به آن‌ها اختصاص دارد، افزود: در حوزه امور بانوان 4 کارگروه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و درمان در نظرگرفته شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انجام کارها و فعالیت‌ها دستگاه‌های دولتی را خیلی نمی‌توان به آن‌ها امید داشت و کارها با مشارکت مردم به طور قطع بهتر انجام می‌گیرد.

تاج‌گردون با تأکید بر اینکه هدف‌ها برای توسعه فعالیت‌های زنان در گچساران مشخص شود، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های اقتصادی، ساماندهی مراکز مشاوره، ایجاد فرهنگسرا، گسترش تحکیم خانواده و گسترش جایگاه مدیریتی زنان از برنامه‌هایی بوده که بانوان در شهرستان باید روی آن کار کنند.

وی بر هدف‌گذاری برای فعالیت‌های اقتصادی زنان در گچساران تأکید کرد و افزود: به عنوان مثال می‌توان یک هدف تعریف کرد و حداقل 10 تعاونی بانوان در شهرستان راه‌اندازی کرد و با راه‌اندازی هر تعاونی می‌توان برای تعدادی از زنان شغل ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد کانون‌های کارآفرینی در گچساران تأکید کرد و اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های اقتصادی زنان می‌تواند سبب رونق اشتغال در این قشر در سطح شهرستان شود.

تاج‌گردون به برنامه گسترش جایگاه مدیریتی زنان در شهرستان و استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر یک فقر در استان ما بوده که زنان از مشاغل مدیریتی کمی برخوردار بوده است.

وی به برنامه‌های بخش درمان برای زنان در گچساران اشاره کرد و گفت ما اکنون 3 بیمارستان در دست ساخت داریم که در نظر داریم یکی از این بیمارستان‌ها را به عنوان یک بیمارستان تخصصی زنان در شهرستان راه‌اندازی کنیم.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 7 مرداد 1395 15:01