Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > تمامی کشته شدگان کارکنان آتش نشانی هستند+اسامی قربانیان ومجروحان با درصد سوختگی
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 15 مرداد 1391 02:04 |  پورتال:

راک نیوز : به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، اسامی مصدومان حادثه روز گذشته پتروشیمی بندر امام که منجر به کشته و مصدوم شدن 17 نفر شد بدین شرح است:

1- سعید غبیشاوی         90درصد سوختگی

2- عبدالسید ثامری      80درصد سوختگی

3- محمدامین دانش    40درصد سوختگی

4- ایرج امیری‌زاده       90درصد سوختگی

5- محمود عبدالله‌زاده   90درصد سوختگی

6- مرتضی جوادی‌نیا    40درصد سوختگی

7- عبدالرضا نوروزی     15درصد سوختگی

8- مسعود علیزاده

9- خلیل زنگویی        5درصد سوختگی

10- علی احمدی

11- رضا ابوعلی         10درصد سوختگی

12- نسیم حسینی

13- خلیل عساکره

14- اکبر خادم توکل

از این تعداد مصدومان، 9 تن به بیمارستان‌های اهواز، اصفهان و تهران اعزام، چهار مصدوم پس از انجام معالجات مرخص و مابقی نیز در بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بستری شدند.

اسامی کشته‌شدگان:

1- سید مرتضی موسوی‌نژاد

2- عبدالنور بنی‌سعید

3- محمد حمیدی       60 درصد سوختگی (عصر امروز فوت شده)

این آتش‌سوزی حدود ساعت 15:30 روز گذشته (جمعه) بر اثر نشت گاز از مسیر خط لوله 30 اینچ خوراک ورودی مجتمع پتروشیمی بندر امام رخ داد.

با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های امنیتی شهرستان بندر ماهشهر، رئیس حراست شرکت پتروشیمی بندر امام مانع از عکسبرداری خبرنگاران از حادثه روز گذشته شد.

این گزارش حاکی از آن است که حراست این شرکت به بهانه جلوگیری از خروج هرگونه فیلم و تصویر از مجتمع پتروشیمی بندر امام، حدود سه ساعت مانع از خروج خبرنگاران از این مجتمع شد.

این آتش‌سوزی حدود ساعت 22:00 شب گذشته با بر جای ماندن 15 مصدوم و سه کشته که احتمال افزایش کشته‌شدگان بسیار زیاد است، به طور کامل مهار شد.

تمام مصدومان و کشته‌ شدگان از کارکنان واحد شماره 2 آتش‌نشانی پتروشیمی بندر امام هستند که محل کار آنان در چند متری مکان وقوع حادثه قرار داشت.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 15 مرداد 1391 02:04