Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > حضور مطبوعات و خبرگزاری های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه تهران
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 15 آبان 1395 12:19 |  پورتال:

غرفه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور در تهران راه اندازی  شد.

کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها اعلام کرد، این رویداد بزرگ رسانه ای شنبه (15 آبان) با حضور حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری و سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی گشایش می یابد.

به گزارش راک نیوز ؛ بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور 900 رسانه در بیش از 620 غرفه با شعار «شفافیت و صداقت» روزهای 14 تا 21 آبان ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) تهران از ساعت٩:٣0 تا٢0، پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور است.

آثار مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در غرفه 446 این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

برگزاری چهار نمایشگاه عکس با عناوین دفاع مقدس، محیط زیست، ایران و کره جنوبی و «ایران در سالی که گذشت» از دیگر موارد جنبی در این رویداد بزرگ رسانه ای است.

همچنین نمایشگاه عکس ایران و کره جنوبی به همت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزار می شود.

در این نمایشگاه ایستگاه سلامتی، ایستگاه طنز و کارتون، ایستگاه نقاشی (برای کودکان) نیز که از موارد جنبی است در نظر گرفته شده است.

همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات، نشست های متنوع روزنامه نگاران خارجی، کارگاه های آموزشی، نشست های تخصصی با موضوعات روز روزنامه نگاری در چهار تالار گفت وگو، سه سالن نشست های تخصصی و همچنین حضور وزرا و سخنگوی دولت در این نمایشگاه برای گفت وگو با خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

 

امسال در بخش موسسات مطبوعاتی 23 غرفه، رسانه‌های استانی و منطقه ای 65 غرفه، تشکل های مطبوعاتی هشت غرفه، کسب و کار مرتبط با رسانه ها 20 غرفه، روابط عمومی دستگاه ها هفت غرفه، ادارات کل ارشاد استان ها و خانه های مطبوعات استانی که نشریات استان ها را نمایندگی می کنند،31 غرفه، نشریات دانشجویی دو غرفه (یک غرفه مربوط به نشریات زیرمجموعه وزارت علوم و یک غرفه مربوط به نشریات زیرمجموعه دانشگاه آزاد)، روزنامه ها 40 غرفه، خبرگزاری ها 13 غرفه، رسانه‌های حوزه دین و اندیشه 23 غرفه، رسانه های فرهنگی و هنری 86 غرفه، رسانه های سیاسی و اقتصادی 94 غرفه، رسانه های آموزشی و تخصصی 99 غرفه، رسانه های عمومی و خانواده 79 غرفه و در بخش رسانه های حوزه کودک و نوجوان 11 غرفه دایر شده است.

 

به گفته مسوولان نمایشگاه امسال میهمانان خارجی از جمله روزنامه نگاران بین المللی نیز در نمایشگاه حضور دارند که با هدف معرفی رسانه های متبوعشان و گسترش تعاملات رسانه‌ای با رسانه های جمهوری اسلامی ایران در این نشست ها حضور پیدا خواهند کرد.

 

شعار این دوره از نمایشگاه « شفافیت و صداقت» در نظر گرفته شده و برنامه ریزی امور مربوط به نمایشگاه توسط شورای سیاستگذاری نمایشگاه شامل روسای شورای تشکل های مدیریتی مطبوعات و نمایندگان معاونت مطبوعاتی نیز بر این مبنا صورت گرفته است.

 

 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 15 آبان 1395 12:19