Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > مادرم وقتي فهميد گوشي ام را دزديده اند خوشحال شد امانمیدانست به سرنوشت خودم گندزدم!
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 1 آذر 1395 21:51 |  پورتال:

 راک نیوز- حدود چهارماه قبل درفضاي مجازي با دانيال آشنا شدم. ما در شبکه هاي اجتماعي عضو يک گروه بوديم و براي همديگر پيام مي فرستاديم.

اين ارتباط مخفيانه به يک احساس هيجاني تبديل شد. مادرم هر روز تذکر مي داد دست از اين مسخره بازي ها بردار و اين قدر خودت را درگير گوشي وامانده ات نکن.

اما من معتاد شده بودم و فكر مي كردم بدون گوشي تلفن همراه ديگر نمي توانم نفس بکشم. يک روز غروب در حال پياده روي ، سرگرم گفتگوي تلفني بودم که دزد موتور سوار ،گوشي تلفنم را در يک پلک به هم زدن قاپيد و به سرعت متواري شد.

شوکه شده بودم و نمي دانستم چه کار کنم. با چشم هايي گريان به خانه رفتم. مادرم وقتي فهميد گوشي ام را دزديده اند خوشحال شد و در حالي که مي خنديد گفت : بايد از آن دزد تشکر کنيم که تو را بالاخره از گوشي تلفنت دور کرد.

اعصابم حسابي به هم ريخته بود.

من نمي دانستم که سارق گوشي قاپ همان روز با ديدن پيامک ها و شماره دانيال به ارتباط ما پي برده و با او تماس گرفته است. اين تماس هاي تهديد آميز با هدف اخاذي به درگيري اين دو جوان انجاميد. در درگيري بعدي هم آنها با دوستان شان به جان همديگر افتادند و معركه به پا كردند.

پليس آنها را دستگير کرده است. موضوع سرقت يک طرف و فاش شدن رابطه مجازي مخفيانه من و اين پسر جوان با‌آن همه پيام و عكس ها و تصاوير شرم آور آّبرو و اعتبارم را جلوي خانواده ام برد.

قرار بود خاله ام مرا براي پسرش خواستگاري کند. با روشن شدن اين قضايا به سرنوشت خودم گند زدم . اصلا فكر نكرده بودم اين رابطه واقعا ارزشش را داشت كه ... .

غلامرضا تديني راد - خبرنگارپايگاه خبري پليس خراسان رضوي

 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 1 آذر 1395 21:51