Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > از آتش سوزی در عینک فروشی تا حریق کارگاه قالی بافی درشیراز!
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 8 آذر 1395 15:07 |  پورتال:

 

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ساعت 9:36 دقیقه صبح روز گذشته ، گزارش آتش سوزی در یک مغازه عینک فروشی از طریق سامانه 125 به ایستگاه دو اعلام شد و با توجه به وسعت حریق ، آتش نشانان از ایستگاه های 11 و پنج نیز به محل اعلام شده اعزام شدند.

 

تیم های اطفایی پس از رسیدن به محل حادثه و مشاهده دود سنگین از طبقه دوم با استفاده از نردبان وارد مغازه شده و همزمان گروه دیگری درب ورودی پایین را پس از شکستن قفل باز کرده و خود را به طبقه دوم رساندند و در یک عملیات همزمان ، تخلیه دود و اطفای حریق انجام شد.

 

علت آتش سوزی اتصال برق سه راهه به دلیل ایجاد حرارت و کشیدن بار اضافی از آن عنوان شده است.

 

همچنین در حادثه آتش سوزی کارگاه قالی بافی در شهرک والفجر ، در ساعت 20:22 دقیقه شب گذشته، آتش نشانان از سه ایستگاه 14 و کمکی 17 راهی محل حادثه شدند.این کارگاه در زیر زمین یک ساختمان دو طبقه قرارداشت و با توجه به دود سنگین ، آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و یک گروه عملیات تهویه دود و اطفا حریق را انجام داد و گروه دیگر جستجو در دیگر طبقات را به منظور وجود مصدومین احتمالی را انجام دادند.این عملیات اطفایی نزدیک به دو ساعت به طول انجامید.

 

به گزارش راک نیوز ،در دو عملیات اطفایی دیگر، آتش نشانان ایستگاه 18 با کمک تیم اطفایی ایستگاه سه و ایستگاه19 ،آتش سوزی ضایعات در یک کارگاه در سلطان آباد و حریق یک مخروبه در بین الحرمین که توسط معتادین ایجاد شده بود را مهار و اطفا کردند.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 8 آذر 1395 15:07