Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > حمله عدل هاشمي پور به مديركل منتسب به تاجگردون!/ شكايت از مديركل پيش آقاي وزير
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 17 دی 1395 04:31 |  پورتال:

به گزارش راك نيوز از دهدشت ؛ کانال اطلاع رسانی  عدل هاشمی پور در مطالبي با عنوان :

"گریز توام با تشکر و تذکر   نماینده پیگیر مجلس به عملکرد مدیران استانی" درادامه اين مطلب آورده است :

 

تقدیر از عملکرد خوب یکی از مدیران و تذکر به دیگری بخاطر عملکرد ضعیف در حضور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جلسه ای که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی برگزار شد با صراحت بیان همیشگی خود، اداره کل کار استان را مورد انتقاد قرارداده و خواهان اصلاح نواقصات مدیریتی در سطح آن اداره کل و ادارات تابعه شد.

 

بی توجهی و عدم سرکشی مدیرکل به شهرستان های حوزه انتخابیه، نارضایتی کارکنان از ساختار مدیریت استان ٬ ضعف در ایجاد همگرایی و همدلی در مجموعه تحت مدیریت و نبود فاکتورهای انگیزشی در مدیریت منابع انسانی  و نقدناپذیری از محورها و دلایل انتقاد این نماینده مجلس قلمداد شده است.

 

 ایشان درگریزی دیگر از صحبت های خود، رضایت از عملکرد صندوق کارآفرینی امید را ابراز و اظهار نموده و عملکرد این صندوق را شایسته تجلیل و تقدیر دانست.

به گزارش راك نيوز ؛ موضوع گيري عدل هاشمي عليه مديركلي كه همه او را منتسب به تاجگردون ميدانند شايد تاكتيكي براي جبران ناكاميي عدل هاشمي پور در تغيير دكتر چمن باشد .

چراكه درمحافل غير رسمي از عدل هاشمي پور بعنوان نماينده اي كه مخالف تغيير دكتر چمن بوده نام برده ميشد.اينكه آيا وزير به خواسته نماينده كهگيلويه ترتيب اثر خواهد داد ويا تاجگردون واكنشي نشان خواهد داد احتمالاتي است كه در آينده بايد منتظر نتايج آن بود.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 17 دی 1395 04:31