Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > مراسم تکریم و معارفه دو معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد + عکس
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 24 بهمن 1395 01:31 |  پورتال:

آیین تکریم و معارفه معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی و غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین این دانشگاه در سالن دکتر کنعانی دانشکده پزشکی یاسوج برگزار شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  در این آیین با تسلیت دهه فاطمیه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: امیدواریم شفاعت بانوی دو عالم در قیامت نصیب همه ما شیعیان شود.

دکتر اورنگ ایلامی اظهار داشت: نگاه ما به معاونان دانشگاه علوم پزشکی این است که هر کدام از آنها سرمایه‌ای برای این دانشگاه بوده که عمر خود را در این منطقه محروم صرف خدمت به مردم کردند و تجاربی بدست آورند که باید از آنها بهره ببریم.

دکتر ایلامی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید احداث و تکمیل مراکز مختلف در قالب بیمارستان‌ها، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و غیره در دستورکار دولت قرار گرفت، اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از سه بیمارستان شامل بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران، بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت و بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی یاسوج خواهیم بود که با بهره‌برداری از این بیمارستان‌ها نیاز ما تا حدودی مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه از نظر سرانه فضاهای آموزشی هم بسیار فقیر هستیم، گفت: در این حوزه سلف سرویس و کتابخانه مرکزی دانشگاه از اولویت‌‌های ما محسوب می‌شود که امیدواریم با تلاش همکاران تا پایان امسال به بهره‌برداری برسند.

 مراسم تکریم و معارفه دو معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد + عکس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دکتر رحیم استوار تجربه‌های خوبی دارد که می‌توان در حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه از آنها بهره گرفت، گفت: با توانی که در دکتر استوار سراغ داریم امیدواریم که بتواند منشا تحول در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه شود.

به گزارش وب دا، در پایان این آیین از خدمات دکتر امام‌بخش قائدی تقدیر و دکتر رحیم استوار به عنوان معاون جدید مدیریت توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

همچنین از خدمات دکتر جعفر نیکبخت تقدیر و دکتر امام‌بخش قائدی به عنوان معاون جدید غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 24 بهمن 1395 01:31