Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین انتخابات ویژه ی نمایندگان بخشدار در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 24 اردیبهشت 1396 16:07 |  پورتال:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قانون انتخابات ویژه نمایندگان بخشدار در فرمانداری کهگیلویه کارگاه آموزشی نمایندگان بخشدار مرکزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به راک نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه ، صبح امروز اولین دوره آموزشی آشنایی با قوانین انتخابات وتشریح وظایف نمایندگان بخشدار در شعبات اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح دانش و آشنایی آنها با قوانین و تشریح وظایف و مسئولیتهای قانونی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شد.

حسینی پرور با اشاره به در پیش بودن انتخابات داوزدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:یکی از وظایف اصلی همه دستگاهها و به خصوص فرمانداری برگزاری انتخابات سالم و پرشور می باشد و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر با همکاری همه دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی در سطح شهرستان.

در این کارگاه آموزشی مدرسان کلیه فرایند مربوط به قبل از روز انتخابات ،ساعت قبل از برگزاری انتخابات ؛ حین برگزاری انتخابات و پایان انتخابات به صورت کلی آموزش دادند.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 24 اردیبهشت 1396 16:07