Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > خمینی عزیز است و عزیز می ماند بقلم سید یاسین دولت‌خواه
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 13 خرداد 1396 22:43 |  پورتال:

" بنام صاحب دلها "

خمینی عزیز است و عزیز می ماند "

دوباره خرداد آمد و دوباره یاد آن پیر جماران در دلهای ایرانیان زنده شده است. سالها از فراق آن یار سفر کرده می گذرد اما شیفتگان وجود آن فرد روحانی لحظه ای او را از یاد نبرده اند .

یک فرد بود اما به تنهایی به انداره ی یک ملت محبوبیت داشت و این محبوبیت همچنان در دل میلیون ها ایرانی پا برجاست . قطعا اگر یاد او در دلها جاری است فقط بخاطر وجود روحانی او بود و الا یک فرد عادی هرگز نمی تواند سالها بر دلها حکومت کند. نسل های بعد از انقلاب که آن مرد را ندیده اند اما یک ارادات خاصی به پیر جمارانی دارند. امام خمینی رهبر همه بود و همه هم او را دوست داشتند و او را تنها نمی گذاشتند.

وجود آن مرد خدایی خوشحالی در دل مردم ایران ایجاد میکرد و با رفتن او تا سالها غمش وجود ایران را گرفته بود. امام خمینی همیشه مقابل متحجرین زمان خود ایستادگی می کرد و آنها نمی توانستند افق دید امام را کوتاه کنند.

و امام متعلق به تمام افکار و اندیشه هاست و همه از وجود علمی و آثار بجا مانده از او استفاده می کنند.

بنده و امثالهم هرگز امام را ندیده ایم اما وقتی از فردی و هر تفکری سوال میکنیم در مورد امام خمینی از بزرگی روح و شخصیت او می گویند کسی راندیده ام که نفی کند آن وجود عزیز و زحمات قربه الی الله او را .

امید است که ما بتوانیم راه آن یار سفر کرده را بیشتر بدانیم و به آرمان های الهی او نزدیک شویم. شادی روح بزرگ امام و شهدای انقلاب و دفاع مقدس فاتحه ای قرائت کنیم.

سایه رهبری معظم مستدام باد والسلام

سید یاسین دولتخواه


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 13 خرداد 1396 22:43