Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > پست اینستاگرامی تاجگردون:برای سومین سال متوالی؛جمهوری اسلامی ایران عضو هیات مدیره سازمان جهانی کار شد.
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 23 خرداد 1396 14:22 |  پورتال:

پست اینستاگرامی تاجگردون:برای سومین سال متوالی؛جمهوری اسلامی ایران عضو هیات مدیره سازمان جهانی کار شد.

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتشار عکسی از حضورش در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو نوشت: جمهوری اسلامی ایران برای سومین دوره متوالی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره سازمان جهانی کار (I.L.O) انتخاب شد.

گفتنی است در این دوره از انتخابات که در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو برگزار شد، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت.

جمهوری اسلامی ایران اولین کشور اسلامی محسوب می شود که برای سومین بار متوالی به عضویت هیات مدیره سازمان جهانی کار درآمده است.

این موفقیت در حالی نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است که برخی دولت ها تلاش کردند تا با سنگ اندازی مانع از راه یابی مجدد کشورمان به هیات مدیره سازمان جهانی کار بشود.

به غیر از ایران از گروه کشورهای آسیا و اقیانوسیه سه کشور بحرین، کره جنوبی و تایلند نیز در ترکیب اعضای اصلی هیات مدیره سازمان جهانی کار حضور دارند. 

سازمان بین‌المللی کار یکی از موسسات تخصصی سازمان ملل متحد است که به امور مربوط به کار و کارگران می‌پردازد. این سازمان در سال ۱۹۱۹ و در نتیجه بحث‌های کنفرانس صلح پاریس تأسیس شد. 

سازمان بین‌المللی کار در آغاز وابسته به جامعه ملل بود و پس از تأسیس سازمان ملل متحد از سازمان‌های وابسته به آن شد. منشور فعلی سازمان که به بیانیه فیلادلفیا معروف است در سال ۱۹۴۴ تصویب شد.

مقر این سازمان در شهر ژنو سوئیس است.این سازمان هر سال در ماه خرداد کنفرانسی برگزار می‌کند.

پست اینستاگرامی تاجگردون:برای سومین سال متوالی؛جمهوری اسلامی ایران عضو هیات مدیره سازمان جهانی کار شد.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 23 خرداد 1396 14:22