Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > بی توجهی مسئولان شهرستان لنده به فرزند شهیدی که 5 ساعت توسط داعش در طبقه 4 مجلس محبوس شده بود+عکس
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 27 خرداد 1396 20:59 |  پورتال:

روز چهارشنبه هفته گذشته تروریست ها در حمله کوری به دفتر ارتباطات مردمی مجلس و حرم حضرت امام 17 نفر از هموطنانمان را به شهادت رساندند.در خصوص این رویداد تلخ شاهدان در محافل و رسانه ها دیده های خود را از این عملیات تروریستی داعشیان روایت نمودند. و متعاقبا شهدا با تکریم تمام تشییع و به خاک سپرده شدند و از جانبازان، محبوسین، گروگانان و حاضران در صحنه به نحوی شایسته ای از سوی رسانه ها تجلیل شد و مقامات رسمی هم ضمن دیدار قول مساعدت های لازم را دادند.
در میان این عزیزان علی جاویدان از روستای گچ بلند شهرستان بهمئی قصد دیدار با نماینده مجلس را داشتند به دلیل اصابت گلوله مجروح، و نماینده مجلس در بیمارستان از ایشان عیادت نمودند.
اما سیدامیرعباس هاشمی، مشاور و مسئول دفتر جواد کاظم نسب(الباجی)، نماینده اهواز که از برادران و شهروندان شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد هستند در این روز یکی از ۸ نفر محبوس شده در اتاقی واقع در طبقه چهارم ساختمان مجلس بودند و از نزدیک ددمنشی داعشیان را دیدند و چشیدند(جهت دریافت مصاحبه سیدامیرعباس هاشمی اینجا کلیک کنید)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بر اساس شنیده ها سیدامیرعباس هاشمی جهت دیدار با خانواده خود چندشب بعد وارد شهرستان لنده شد و جمعیت زیادی از مردم در ورودی شهر ازوی استقبال نمودند  اما دریغ از حتی یک تلفن یا پیامک از مسئولین در این چند روز.

گفته شده هیچکدام از مسئولین شهرستان از همشهری و هم استانی محبوس در حادثه تروریستی که فرزند شهید هم هست  کوچکترین سراغی نگرفتند و تنها روز بعد از حادثه مراسمی برگزار کرده بودند  و با تابوت نمادین عکس یادگاری گرفتند.
برادر مسئول این حادثه یکی از روزشمارهای انقلاب است جا داشت حداقل حضور می یافتید و از نزدیک روایت این روز را که نماد هماهنگی تروریست های منطقه ای و بین المللی جهت ضربه زدن به نظام بود می شنیدید و احوالی هم از فرزند این شهید می پرسیدد
این درحالیست که خیلی از مسئولین مرکز و نمایندگان مجلس حضوری یا تلفنی نسبت به این فرزند شهید ابراز محبت داشتند 


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 27 خرداد 1396 20:59