Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > انهدام بزرگترین محموله مشروبات الکلی توسط اداره کل اطلاعات استان هرمزگان
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 13 شهریور 1396 00:39 |  پورتال:

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان هرمزگان با انتشار بیانیه ای از کشف بیش از ۱۵ هزار بطری انواع مشروبات الکلی در شهرستان بندر لنگه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد .

به گزارش راک نیوز از بندرعباس ؛ در این اطلاعیه آمده است: این محموله از مبداء یکی از کشورهای همسایه توسط باندی متشکل از اتباع بیگانه و ایرانی به صورت کاملا ماهرانه در دیواره ها و بدنه یک فروند شناورر باری جاسازی شده بود و مقرر بود در داخل کشور توزیع شود که با اخذ گزارشات مردمی، پیگیریهای اطلاعاتی و رصد سوژه ها از مبداء ، با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان بندرلنگه و با همکاری عملیاتی کم نظیر نیروهای دریابانی این شهرستان کشف و ضبط گردید .

برآورد اولیه ارزش این محموله بیش از دو میلیاردو دویست میلیون تومان است.
دربخش دیگری از اطلاعیه آمده است متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده و تکمیل اقدامات اطلاعاتی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
درپایان این اطلاعیه آمده وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با اشراف اطلاعاتی و رصد امنیتی مرزهای کشور اجازه نخواهد داد هیچگونه اقدام سوئی علیه ملت بزرگ ایران شکل گیرد.
منبع: ایسنا

» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 13 شهریور 1396 00:39