Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > تاجگردون: رسانه ها نقش مهمی در تنویر افکار عمــــومـــی دارند
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 20 شهریور 1396 23:59 |  پورتال:

تاجگردون: رسانه ها نقش مهمی در تنویر افکار عمــــومـــی دارند

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بار دیگر به امر مهم نقش رسانه ها در جهت دهی و تنویر افکار عمومی اشاره کرد.

غلامرضا تاجگردون در نشست خبری با اصحاب رسانه ی شهرستانهای گچساران و باشت با بیان اینکه نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در راستای انعکاس اخبار و اطلاعات نقش برجسته و ارزشمندی دارند.

وی ادامه داد: خبرنگاران در فضاسازی و انعکاس بسیاری از موضوعات که ضرورت شفافیت و شفاف سازی را دارند ، نقش خطیر و مهمی دارند. 

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران تلاشگرانی بی توقع عرصه اطلاع رسانی هستند که همواره با تکیه به توانمندی خود، بدون چشمداشت در راه ایفای رسالت گام بر می دارند. 

تاجگردون اظهار داشت: خبرنگاری رسالت بزرگی است که باید با صداقت، سلامت و صحت مطالب برای تنویر افکار عمومی همراه باشد.

وی اضافه کرد: توانمندی و قابلیت های اهالی رسانه بر همگان آشکار است و باید از ظرفیت رسانه برای پیشبرد اهداف نظام به بهترین شکل استفاده کرد. 

تاجگردون افزود: امیدواریم در یک فضای صمیمی با اهالی رسانه، بتوانیم گام های موثری برای پیشرفت استان برداریم. 

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه به دنبال مصالح جامعه باشند و با تدبیر به آن نگاه کنند.

تاجگردون اظهار کرد: فعالیت رسانه ای جزو شاخص ها و ملاک های اساسی در توسعه فرهنگی هر جامعه محسوب می شود.

گفتنی است حضور همیشگی نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در جمع خبرنگاران نشان از توجه آن به امر رسانه ها اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری اجتماعی دارد.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 20 شهریور 1396 23:59