Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > راننده در آتش پراید سوخت
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 20 آذر 1391 11:24 |  پورتال:

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان حوادث 24 ساعت گذشته در قم از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل خبر داد و اظهار کرد: این حادثه که در محور سلفچگان ـ دلیجان رخ داد منجر به آتش‌سوزی خودرو شد و متاسفانه در این سانحه راننده در دم جان باخت.

وی از دیگر حوادث شاخص این مدت را تصادف دو دستگاه پراید در بلوار کبیری عنوان کرد و ادامه داد: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از حضور به موقع اورژانس در محل وقوع حادثه خبر داد و گفت: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومان این حادثه به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از وقوع حوادث دیگری چون تصادف یک دستگاه خودروی پراید و وانت بار خبر داد و افزود: در این حادثه سه نفر به شدت مجروح شدند.

فراهانی برخورد زانتیا، پژو و پراید را از جمله حوادث شاخص روز گذشته دانست و تصریح کرد: این حادثه سه مجروح به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: پرسنل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان این حادثه را با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همچنین از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده خبر داد و گفت: این حادثه سه نفر مصدوم بر جای گذاشت.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 20 آذر 1391 11:24