Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/raaknewsm/domains/raaknews.com/public_html/mainportal/modules/sitelogin.php on line 106 نسخه چاپی > دستگيري باند سارقان احشام در کهگيلويه و بويراحمد
» تنظیمات چاپ
نوع قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تاریخ: 1 خرداد 1392 20:19 |  پورتال:


alt پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز- فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد گفت: سه راهزن و سارق احشام مناطق عشايري شهر باشت دستگير و به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار عليرضا عادلي با اعلام اين خبر، افزود: در پي وقوع سرقت هاي متعدد احشام به صورت محموله اي و راهزني در سطح استان، مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز کردند.

وي اظهار داشت: در تحقيقات غيرمحسوس مأموران، يک باند سرقت احشام در شهرستان باشت از توابع اين استان شناسايي که پس از دريافت نيابت قضايي تيمي مجرب از کارکنان اداره مبارزه با سرقت به اين شهرستان اعزام شدند.

عادلي عنوان کرد: با تلاش مأموران آگاهي استان و شهرستان باشت محل سکونت متهمان شناسايي و با شگرد خاص پليسي دو نفر از آنها که سابقه دار نيز بودند دستگير و به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

وي گفت: هر دو متهم با حکم مقام قضايي روانه زندان شدند و متهم سوم که داراي سابقه نيز بود پس از مدتي توسط مأموران آگاهي شهرستان باشت دستگير و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي استان ابراز داشت: در تحقيقات فني و پليسي مأموران آگاهي استان، متهمان به 25 فقره سرقت احشام به صورت عادي و راه بندي از عشاير شهرستان باشت و خودرو هاي مسير شهرستان هاي گچساران به باشت و باباميدان اقرار کردند.


» کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب (خبر) متعلق به پورتال می باشد.

» تاریخ انتشار این مطالب: 1 خرداد 1392 20:19