مشروح اخبار


» هشدار فرماندارگچساران :اگرچنین اقدامی انجام شود، همان روز نسبت به عزل وی اقدام می‌کنم



عبدالرحیم رحیمی امشب در نشست مشورتی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان ضمن اشاره به برگزاری سرشماری کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد و بیان این‌‌که هر کاری در جامعه برمبنای آمار و اطلاعات شکل می‌گیرد، افزود


عبدالرحیم رحیمی یکشنبه شب در نشست مشورتی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان ضمن اشاره به برگزاری سرشماری کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد و بیان این‌‌که هر کاری در جامعه برمبنای آمار و اطلاعات شکل می‌گیرد، افزود: امروزه حتی انجام امورات شخص در خانواده‌ها نیز بر اساس بررسی همه ‌جانبه و سنجش شاخص‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش راک نیوز ؛ وی تصریح کرد: هر برنامه‌ریزی در سطح هر جامعه‌ای مستلزم کارشناسی‌های دقیق است تا بتوانیم از این طریق برنامه‌های پیش‌بینی شده جامعه هدف را به خوبی انجام دهیم.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: خوشبختانه حوزه کشاورزی رونق چشمگیری در سطح کشور به ویژه کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرستان گچساران با آمدن آب سد کوثر پیدا کرده است.

وی ضمن تشکر از پیگیری و مطالبه مشکلات روستاهای گچساران توسط دهیاران گفت: پیگیری مشکلات مردم توسط دهیاران و شوراهای روستایی مایه خوشحالی و مسرت بوده اما سلسله مراتب در این امر باید رعایت و این مشکلات باید به بخشداری انتقال داده شود.

رحیمی ضمن گلایه از عدم رعایت سلسله مراتب توسط بعضی شوراهای روستایی و دهیاران و برقراری ارتباط مستقیم در صورت بروز هر مشکلی با فرمانداری گفت: من بخشدار گچساران را به عنوان همکار و معاون خود می‌دانم و همیشه مطرح کرده‌ام که با وجود معاون امنیتی سیاسی و بخشدار مرکزی فرمانداری گچساران دارای دو معاونت است.

فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: اختلاف نظری در خصوص انتخابات شوراهای روستایی در خصوص مدت زمان مسئولیت رؤسای شهر و روستا وجود داشت که با استعلام صورت گرفته از وزارت کشور بر اساس پیش‌بینی ما انتخابات هر سال یکبار صورت می‌گیرد و فرقی با انتخابات شورای شهر ندارد.

رحیمی تأکید کرد: شوراهای روستاها بر اساس قانون نسبت به مشخص کردن رؤسای جدید خود همانند شوراهای شهری اقدام کنند.

وی با بیان این‌که مصوبات شورای شهر دوگنبدان در کمیته انطباق فرمانداری رد یا تأیید می‌شود، گفت: بر اساس بخشنامه جدید مصوبات شورای روستایی باید در کمیته انطباق رد یا تأیید شود تا دهیار بتواند نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کند.

رحیمی ضمن انتقاد از عدم همکاری به موقع برخی دهیاران در مهار برخی آتش‌سوزی‌ها و بیان ‌این‌که در برخی مواقع در برخی نقاط و در نزدیکی روستاها بر اثر عوامل مختلف آتش‌سوزی ایجاد می‌شود، متذکر شد: بعضی دهیاران بدون تلاش برای خاموش کردن آتش‌سوزی تنها به تماس با فرمانداری و درخواست کمک اقدام می‌کنند و اگر در حین آتش‌سوزی چنین اقدامی توسط دهیاری انجام شود، همان روز نسبت به عزل وی اقدام می‌کنم.

فرماندار گچساران ادامه داد: نخستین کار در این شرایط باید تلاش دهیار با همکاری تیمی از مردم برای مهار آتش باشد.

رحیمی تلاش همه ‌جانبه برای مهار برخی حوادث از جمله آتش‌سوزی را در شرایط بحران ضروری دانست و گفت: در شرایط بحران وظیفه همه مهار و کنترل اوضاع ایجاد شده است اما در شرایط معمولی باید دهیاران با تشکیل تیمی مردمی از مردم روستا نسبت به مهار حوادثی از جمله آتش‌سوزی‌های معمولی اقدام کنند.



تاریخ انتشار : 24 شهریور 1393 04:49



» اخبار مرتبط:

  • دهیاران کهگیلویه ای در بوته آزمون/شرکت150دهیار کهگیلویه ای در آزمون مکاتبه ...
  • 12هکتار از منطقه گناوه در آتش سوخت /انتقاد فرماندار از شایعه سازان!
  • فرماندار گچساران ،معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد میشود
  • مهار آتش‌سوزی باغ مرکبات در روستای «آرو»
  • احداث پارکینگ طبقاتی در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام