مشروح اخبار


» برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد،سامانه ۱۳۷ شهردار دوگنبدان راه اندازی شد



شهردار دوگنبدان  با اشاره به اینکه این سامانه درخواست های شهروندان را در زمینه بهداشت،عمران شهری، آسفالت و … ثبت و تفکیک نموده و به حوزه و واحد های مربوط  انتقال می دهد افزود: همشهریان می توانند با پیگیری های که از روی سامانه انجام می دهند پاسخ خود را در یک دوره زمانی معقول دریافت کنند.

 


شهردار گچساران در آیین رونمایی از سامانه گویای ۱۳۷ که با حضور معاونت شهرداری،اعضای شورای شهر و خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: سامانه گویای ۱۳۷برای اولین بار در سطح استان در شهرستان گچساران راه اندازی شده است.
زینل زاده با اشاره به اینکه این سامانه درخواست های شهروندان را در زمینه بهداشت،عمران شهری، آسفالت و … ثبت و تفکیک نموده و به حوزه و واحد های مربوط  انتقال می دهد افزود: همشهریان می توانند با پیگیری های که از روی سامانه انجام می دهند پاسخ خود را در یک دوره زمانی معقول دریافت کنند.
شهردار گچساران تصریح کرد: اگر این سامانه به نحو شایسته و مطلوبی مدیریت شود مراجعات حضوری و فیزیکی شهروندان گرانقدر به شهرداری کاهش پیدا خواهد کرد و همچنین مدیریت شهری می تواند بر اساس نیازها و درخواست های همشهریان بودجه خود را تعیین کند.
زینل زاده عنوان کرد: با کاهش حجم مراجعات شهروندان به شهرداری، فرصت و زمان ما برای ورود و نظارت بر پروژه های عمرانی و شهری بیشتر خواهد شد.
شهردار گچساران با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان بصورت شبانه روزی درخدمت آنان می باشد گفت: قطعا شهرداری در آینده نزدیک در کوتاهترین زمان بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه خواهد دهد و اساسا با این شفاف سازی، نگاه همشهریان قدرشناس ما نسبت به مدیریت شهری تغییر خواهد کرد.
زینل زاده در پایان از نقش پررنگ و مهم اصحاب رسانه در خصوص اطلاع رسانی جهت راه اندازی سامانه ۱۳۷ به مردم اشاره و از آنان تقاضای همکاری و مساعدت کرد.

شهردار دوگنبدان همچنین از تلاش های خالقی مسئول روابط عمومی این سازمان به خاطر پیگیری و اجرای طرح سامانه قدردانی نمود.

به گزارش راک نیوز ، بنظر میرسد راه اندازی چنین سرویسی برای اولین بار در شهر دوگنبدان بعنوان پیشتاز خدمت رسانی به شهروندان بدون همکاری وآموزش کارشناسان مخابرات شهرستان گچساران  مقدور نبوده است، اما انتظار میرفت شهر دارمحترم شهر دوگنبدان از زحمات و تلاش های  اداره مخابرات خصوصا مهندس احمدی درآموزش و راه اندازی سخت افزاری این شبکه نیز حسب قدرشناسی یادی میکردند.



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1394, 19:59



» اخبار مرتبط:

  • از اول آبان‌ماه امسال نصب هرگونه بنر و پوستر ترحیمی در دوگنبدان ممنوع است
  • روز 13 بدر تعداد 15 دستگاه اتوبوس شهرداری به طور رایگان خدمات‌رسانی میکند./درگچساران
  • وقتی شهردار دوگنبدان رئیس اداره ارشاد شهرش را سنگ روی یخ کرد!+حاشیه ها
  • پیامک های مردم برای سبد کالا
  • نحوه شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟