مشروح اخبار


» طی نشستی صبح امروز صورت گرفت: نشست بخشدار مرکزی با دهیاران بخش مرکزی



نشست بخشدار مرکزی با دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه صبح امروز چهارشنبه 24 خرداد ماه، جلسه و نشست بخشدار مرکزی با دهياران بخش مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد. بخشدار مرکزی کهگیلویه در این جلسه به اشاره به برخی وظایف دهیاران و همچنین نقش آنان در آبادی و توسعه روستا، گفت: دهیاران بایستی با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در توسعه و آبادانی روستا قدم بردارند. به گزارش راک نیوز ؛ سید شرمت الله حسینی پرور به مدیریت بحران در س


نشست بخشدار مرکزی با دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه صبح امروز چهارشنبه 24 خرداد ماه، جلسه و نشست بخشدار مرکزی با دهياران بخش مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

بخشدار مرکزی کهگیلویه در این جلسه به اشاره به برخی وظایف دهیاران و همچنین نقش آنان در آبادی و توسعه روستا، گفت: دهیاران بایستی با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در توسعه و آبادانی روستا قدم بردارند.

 

به گزارش راک نیوز ؛ سید شرمت الله حسینی پرور به مدیریت بحران در سطح روستاها اشاره داشته و افزود: هر دهیار بعنوان مدیر بحران روستا تعیین شده است که ضمن داشتن آمادگی لازم در تامین تجهیزات و نیروی انسانی، باید در مواقع ضروری و بحرانی، مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

 

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور فعال مردم و مسئولین و دهیاران در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در ایران اسلامی، دهیاران روستاها شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم، با نشاط و حضور حداکثری مردم آماده نمودند .

 

حسینی پرور ادامه داد: همایش عظیم و حضور چند ده میلیونی مردم در پای صندوق های رای مورد تجزیه و تحلیل کشورهای خارجی قرار گرفته و این حضورهای حداکثری سبب ایجاد امنیت امروز کشور شده است .

 

وی بیان کرد: در انجام امر مهم انتخابات وظیفه ما حفظ و صیانت از آرای مردم بود و ذره ای اجازه خدشه دار شدن این انتخابات را ندادیم و در ایام بر صحیح و سالم برگزار شدن آن تأکید داشتیم که با موفقیت و سربلندی این مهم انجام پذیرفت.

سید شرمت الله حسینی پرور گفت: در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر ایجاد نشاط و شادابی در مناطق روستائی زیر ساخت و احداث راههای روستائی گسترش خواهد یافت .

 

در ادامه این جلسه بخشدار مرکزی از دهیاران روستاهای بخش مرکزی تقدیر و تشکر نمودند و تفاهم و همکاری با اعضای جدید شورای اسلامی روستاها ، توجه به نیازها و خواسته هاو مشکلات مردم روستا، را خواهان شدند.



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1396 17:11



» اخبار مرتبط:

  • کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین انتخابات ویژه ی نمایندگان بخشدار در فرماندار ...
  • "دهیاران با کمال بی طرفی وظایف قانونی خود را به انجام برسانند"
  • هشدار فرماندارگچساران :اگرچنین اقدامی انجام شود، همان روز نسبت به عزل وی اق ...
  • دهیاران کهگیلویه ای در بوته آزمون/شرکت150دهیار کهگیلویه ای در آزمون مکاتبه ...
  • همه ی دهیاران 29تیر دریاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler