مشروح اخبار


» مخالفین حاج آقا موحد، بهانه ها و ابزارها



این که حاج موحد را برای یک تذکر مورد هجمه قرار میدهید نشان از دشمنی دیرینه و داغ شکست و همه ی ناکامی هایتان دارد و اینکه یک تذکر را به اطلاع جامعه میرسانند وظیفه ی رسانه ای خود را اجرا کرده و جهت آگاهی بخشی به جامعه فعالیت های نماینده را به اطلاع مردم حوزه ی انتخابیه میرسانند، همانگونه که من و شما کلنگ زنی های بیهوده ی حاج عدل را.
منصف باشیم و برای بهانه ؛ بها نپردازیم.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

مخالفین حاج آقا موحد، بهانه ها و ابزارها

در حالی که کشور دچار مشکلات بزرگ اقتصادی ناشی از تحریمها ، تعریف منطقه ای از قدرت جمهوری اسلامی، تغییرات دیپلماسی در جبهه ی مذاکرات ایران و آمریکا و این اواخر تنش های سیاسی دولت و مجلس بوده و هستیم تا جایی که رهبر انقلاب به خویشتنداری طرفین دولت و وکلای ملت توصیه میکنند، کاملا بدیهی و روشن است که در پایان این دولت ، همانند دولتهای گذشته، دولتمردان تلاش بر اولویت بندی های بالا بنمایند و تلاش کنند تا برخی طرح های نزدیک به بهره برداری را در اولویت تزریق بودجه قرار دهند و به افتتاح برسانند. آنچه که مورد بحث است اینکه برخی از افراد در تاریکی نشسته اند و روشنایی میدان سیاست را آنالیز میکنند و البته به غرض. این طیف از آقایان که سابقا در تشکیلاتی موازی باهم روزگاری را گذرانده ایم تنها دغدغه یشان هجوم به تصمیمات و اقدامات حاج محمد موحد است و لاغیر‌. داغِ این موضوع هم شکست عدل هاشمی پور در انتخابات قبل از حاج آقا موحد است و کینه ای که تیم رسانه ی آقای موحد در ۴ سال وکالت هاشمی پور، به تصمیمات حاج عدل وارد دانسته بودند. 
بسی تاسف برانگیز مینماید که جوان کهگیلویه ای که حداقل خودش را نخبه می داند از قلم به عنوان اسلحه ی انتقام سوء استفاده کند و به جای تعامل و تلاش برای آرامش افکار عمومی ، با نوشتن مباحث بی وزن و غیر معقول جو روانی جامعه را ناامن جلوه دهند.
در شاهد کلامم همین بس که آنان اصلا کاری به کهگیلویه و سیاست های دولت و ضعف ها و نقاط قوت ندارند بلکه آتش بارشان را بر شخص حاج محمد موحد تنظیم کرده اند و اگر نماینده ی کهگیلویه ی بزرگ کوچکترین کار یا تصمیمی بگیرند فورا و با خصومت و سیاه نمائی کمر به تخریب موحد می بندند.
در دوره ی حاج عدل ،جاده ی سوق شد جاده ی خون و الان طرفداران حاج عدل جاده ی طولیان را جاده ی خون می نامند یعنی یک کپی برداری جهت ضربه زدن و تخریب.
دوستان نخبه مگر حاج عدل هاشمی پور در دوران نمایندگی چند بار حاضر شدند از حق و حقوق وکالتش از تذکر تا جمع آوری امضاء برای استیضاح و... استفاده کردند که الان به حاج موحد حمله میبرید؟ مگر آن نطق حاج عدل که بعد از سانحه ی هواپیمایی یاسوج ایراد شد نمی توانست بهترین فرصت را برای حاج عدل فراهم کند و با توهمی که دوستان حاج عدل داشتند و عقبه ی ایشان در کمیسیون انرژی ، آیا عدل هاشمی به موفقیتی رسید؟ یک سخنرانی ساده با ادبیات پیمانکارانه و پشتوانه ای که به غلام تاجگردون میرسید. 
اینجا اگر حاج محمد موحد تذکری میدهد و به قول آقایان عقیم می ماند چون دولت در ماه های پایانی و کشور در هیجان انتخابات ریاست جمهوری آینده است و نماینده هر چه تلاش کند تا وزیری را به صحن بیاورد به خاطر تعطیلات و پروتکل های کرونا و سیاست های قالیباف در راس مجلس که تلاش میکند تا هم نماینده گان را داشته باشد و هم وزرا را ؛ قطعا به نتیجه ی دلخواه نمی رسد. 
در پایان میپرسم مگر اوج هنرنمایی حاج هاشمی پور در مجلس دنبال فندک گشتن برای آتش زدن برجام نبود؟ چند طرح را به افتتاح رساندند؟ سردار سازندگی کهگیلویه چه خدمت ماندگاری داشتند که به روبان و افتتاح برسد جز چند طرح خیرانه و پروژه های کوچک؟ حاج عدل چند کیلومتر جاده ی چهار بانده تحویل دادند که اینک توقع بزرگراه دارید؟ حاج عدل چند طرح را به بهره وری رساندند که اینک نماینده ی کهگیلویه بزرگ باید بابت یک تذکر باز خواست شود؟ 
این که حاج موحد را برای یک تذکر مورد هجمه قرار میدهید نشان از دشمنی دیرینه و داغ شکست و همه ی ناکامی هایتان دارد و اینکه یک تذکر را به اطلاع جامعه میرسانند وظیفه ی رسانه ای خود را اجرا کرده و جهت آگاهی بخشی به جامعه فعالیت های نماینده را به اطلاع مردم حوزه ی انتخابیه میرسانند، همانگونه که من و شما کلنگ زنی های بیهوده ی حاج عدل را.
منصف باشیم و برای بهانه ؛ بها نپردازیم. 
بهای بهانه های ما، عقب ماندگی کهگیلویه خواهد بود.



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1399 02:27



» اخبار مرتبط:

  • تذکر نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی ...
  • نقش موحد در توزیع قدرت و تولید دموکراسی پاسخی به یاداشت ( مشروطه، موحد و ع ...
  • واکنش کارگردان هم استانی نسبت به ویدیوی اخیر عدل هاشمی پور
  • چه کسانی با آمدن موحد دچار اضطراب مرگ می شوند؟؟؟
  • موحد می‌آید تا عزت از دست رفته کهگیلویه بزرگ را احیا کند و به جایگاه اصلی ب ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler