مشروح اخبار


» شوک سیاسی به انتخابات گچساران صحت دارد؟+ توضیحات رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان



رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : پس از کسب نظر هیات نظارت وصورت جلسه در هیات نظارت استان به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ابلاغ تا به داوطلبین اعلام گردد.

به گزارش راک نیوز حجت الاسلام قدرت الله خرم روز رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در مورد بعضی از اخبار منتشر شده در مورد صلاحیت کاندیداها انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بیان داشت؛ طبق ماده ۵۱ و ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل این ماده و بر اساس جدول زمانبندی انتخابات اولین میان دروه ای یازد همین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ بررسی صلاحیت داوطلبین محترم انتخابات اولین میان دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای گچساران و باشت همزمان در هیات نظارت استان و هیات نظارت مرکز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از کسب نظر هیات نظارت مرکز نتیجه در هیات نظارت استان صورت جلسه خواهد شد و به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه شهرستان گچساران و باشت جهت ابلاغ به داوطلبین اعلام خواهد گردید.
خرم روز تاکید کرد: هرگونه حدس و گمانه زنی و پیش داوری قبل تاریخ ۱۹ اردیبهشت از سوی رسانه ها و یا در فضای مجازی مورد تایید این هیات نخواهد بود، لذا از فعالان فضای مجازی و سایتهای خبری انتظار داریم اخبار خلاف واقع و بدون مستند منتشر نکنند و باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.
به گزارش راک نیوز ، شایعاتی منبی بر رد صلاحیت چهره های شاخص این دوره از انتخابات میان دوره‌ای در حوزه گچساران و باشت در محافل به نقل از منابع غیررسمی به گوش می رسیدکه برخی آن را شوک سیاسی و بمب خبری انتخابات در این حوزه انتخابیه قلمداد می کنند.
بهرحال باید منتظر ماند دید در ساعات آینده وبراساس زمان بندی مشخص شده چقدر از این شایعات به واقعیت نزدیک هستند .



تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1400 03:05



» اخبار مرتبط:

  • چند کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه بهبهان وآغاجری تایید صلاحیت شدند
  • تایید صلاحیت ۳۶ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
  • واکنش  مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص شایعات رد و ...
  • امشب لیست نهایی تایید صلاحیت‌ها اعلام می‌شود
  • تائید یا رد انتخابات کهگیلویه نامعلوم است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler