مشروح اخبار


» ضرب و شتم یک خانم تماشاگر در کنسرت فریدون آسرایی



پس از اتمام مراسم یکی از تماشاچیان در حالی که گریه می‌کرد توسط گروهی از افراد حراست سالن از درب پشتی مجموعه به بیرون هدایت شد.

به گزارش نامه، چهارشنبه شب گذشته کنسرت خیریه فریدون آسرایی به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت. این کنسرت به صورت تک سئانس و با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین برگزار شد و قرار است تمام عواید آن به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در تهران هزینه شود.

این مراسم زیبا که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شد، بدون مشکل خاصی به پایان رسید و آسرایی با تشویق حضار، صحنه را ترک کرد.

البته پس از اتمام مراسم یکی از تماشاچیان در حالی که گریه می‌کرد توسط گروهی از افراد حراست سالن از درب پشتی مجموعه به بیرون هدایت شد. ظاهرا این این خانم جوان، توسط گروه حراست مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود چرا که با دست صورت را پوشانده بود و با داد و فریاد به آنها گفت: هر مشکلی هم بوده شما حق نداشتید من را کتک بزنید.

آنچه مسلم است هیچ ارگان و نهادی در جامعه اجازه ندارد مردم را مورد ضرب و شتم قرار بدهد و چنانچه کسی جرمی نیز مرتکب شده باشد، باید به دست قانون سپرده شود تا بعد از تایید مقامات مربوطه و با صدور حکم قضایی روانه زندان شده یا جریمه نقدی بپردازد.

حال این که این ماموران حراست با حکم کدام نهاد، تماشاگر برنامه را کتک زدند، سوالی است که مسئولان سالن میلاد، واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران باید آن را پاسخ بدهند.




تاریخ انتشار : 10 مهر 1392, 01:02



» اخبار مرتبط:

  • تنش در کنسرت مازیار فلاحی در برج میلاد/حضور سیاسیون باعث...
  • حمله به کنسرت ابی ، جمشید و منصور در اربیل
  • منصور از حادثه در کنسرت اربیل می گوید؟+تصویر
  • کنسرت سالار عقیلی حاشیه‌دار شد
  • لغو کنسرت «مازیار فلاحی» پیش از آغاز+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟