مشروح اخبار


یادداشت: رقابت همراه با رعایت اخلاق از اصول موحد است

9 اسفند 1402 15:33

یادداشت:  رقابت همراه با رعایت اخلاق از اصول موحد است

متأسفانه آنچه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده میگذرد، به هیچ وجه ممکن مطلوب و مطابق اخلاق سیاسی در این نظام مقدس و خون بهای شهیدان نیست

ادامه خبر...


تحلیلی بر انتخابات کهگیلویه بزرگ؛ موحد در یک قدمی «رکورد بزرگ تاریخی»

9 اسفند 1402 15:20

تحلیلی بر انتخابات کهگیلویه بزرگ؛  موحد در یک قدمی «رکورد بزرگ تاریخی»

شانس پیروزی سید محمد موحد محتمل‌ترین اتفاق انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ به نظر می‌رسد. پیروزی‌ای که یک اتفاق تاریخی بزرگ‌تر را با خود به همراه دارد و آن هم ثبت رکورد محبوبیت مردمی یک نماینده در کل حوزه‌های انتخابیه کشور است.

ادامه خبر...


انتخابات کهگیلویه ، سخن پایانی ،تصمیم تاریخی

9 اسفند 1402 14:48

انتخابات کهگیلویه ، سخن پایانی ،تصمیم تاریخی

به روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی نزدیک می‌شویم و تا روز برگزاری زمانی باقی نمانده است.گرچه در این ایام آنچه که لازم بود بیان شد و کاندیداهای محترم هم در نطق های انتخاباتی از اهداف و برنامه های خود سخن گفتند.

ادامه خبر...


تحلیلی بر انتخابات کهگیلویه بزرگ؛ پایگاه رأی هاشمی‌پور در کدام ایستگاه می‌ماند؟

8 اسفند 1402 23:35

تحلیلی بر انتخابات کهگیلویه بزرگ؛  پایگاه رأی هاشمی‌پور در کدام ایستگاه می‌ماند؟

بدون شک اگر عدل هاشمی‌پور رد صلاحیت نمی‌شد وی یکی از دو رقیب اصلی انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام می‌بود. ولی ردصلاحیت این چهره توانمند و مردمی باعث ایجا یک شوک بزرگ انتخاباتی شد.

ادامه خبر...


*استقبال پرشور لنده شهر اولین ها، سرنوشت‌ساز و حماسی* *اتمام حجت با عاملان تفرقه و شایعه پراکنان* *موحد نامی ماندگار در سپهر سیاسی لنده*

8 اسفند 1402 01:26

*استقبال پرشور لنده شهر اولین ها، سرنوشت‌ساز و حماسی*   *اتمام حجت با عاملان تفرقه و شایعه پراکنان*    *موحد نامی ماندگار در سپهر سیاسی لنده*

حضور پرشور و حماسی مردم لنده در استقبال از موحد، برگ زرینی دیگر در تاریخ این دیار رقم زد و نشان از عزم راسخ مردم برای رقم زدن آینده‌ای روشن به دست منتخب خود داشت.

ادامه خبر...


پایان را مردم رقم می زند

7 اسفند 1402 11:33

پایان را مردم رقم می زند

چند روزی بیشتر به برگزاری انتخابات مجلس نمانده است.طبیعی است شور و شوق و به اصلاح تنور انتخابات حسابی داغ شده است و به عبارتی دیگر هیجانات به اوج رسیده است.البته مناطقی مثل کهگیلویه همیشه در آستانه انتخابات هیجانی و شور انگیز بوده است.اما کاش این همه شور و شعور و احساس در مسیر درست و مناسب خود هدایت شود.

ادامه خبر...


سلام موحد به بهارستان از دیار چشمه بلقیس

5 اسفند 1402 21:23

سلام موحد به بهارستان از دیار چشمه بلقیس

امروز در تاریخ کهگیلویه روز مهم و سرنوشت سازی بود.نگاه های زیادی به نطق انتخاباتی سید محمد موحد در شهر چرام دوخته شده بود.

ادامه خبر...


موحد و بزرگواری، کدام یک توسعه را می‌فهمد؟ رقابت بین دو روحانی سرشناس

4 اسفند 1402 14:18

موحد و بزرگواری، کدام یک توسعه را می‌فهمد؟  رقابت بین دو روحانی سرشناس

این روزها که انتخابات همه را صاحب‌نظر کرده است، بحث‌هایی از توسعه کهگیلویه بزرگ را در سخنرانی و میتینگ‌های برخی می‌خوانیم که خود مبیین بخشی از محرومیت مردم است. اینکه کسی بخواهد تفسیر توسعه را با این ذهنیت که میزان رأی آوری اش را بالا ببرد، به جامعه تلقین کند، فریبی برای خودش و طنزی برای محافل اهل خرد و اندیشه است. باید جامعه ما معنی توسعه را بداند. باید بدانیم که دروازه توسعه، تربیت نیروی انسانی است.

ادامه خبر...


لبیک هفتم مردم کهگیلویه به موحد

4 اسفند 1402 14:06

لبیک هفتم مردم کهگیلویه به موحد

بالاخره روز موعود فرا رسید و صبح امروز سید محمد موحد اولین نطق انتخاباتی رسمی خود در شهر دهدشت را انجام داد. 

ادامه خبر...


انتخابات کهگیلویه و ائتلاف های نانوشته

2 اسفند 1402 17:05

انتخابات کهگیلویه و ائتلاف های نانوشته

انتخابات کهگیلویه بزرگ وارد فاز نهایی خود شده است و از فردا صبح تبلیغات رسمی نامزدهای انتخاباتی شروع می‌گردد.در این دوره آرایش انتخاباتی کهگیلویه تا حدودی متفاوت از دوره های قبل است.

ادامه خبر...