مشروح اخبار


» خبراقتصادی""گچساران ومنطقه ویژه اقتصادی""



مناطق ویژه اقتصادی با مزیت هایی از قبیل :معافیت گمرکی تا سقف ارزش افزوده و پرداخت عوارض گمرکی مازاد بر ارزش افزوده قطعات خارجی در تولیدات - ورود ماشین آلات خط تولید و ابزار و اثاثیه اداری بدون عوارض گمرکی - تبعیت از قانون کار مناطق آزاد تجاری و صنعتی در مناطق ویژه - صدور مجوز ساخت و پایان کار بصورت رایگان - عدم محدودیت زمانی متروکه شدن کالا در منطقه ویژه ،فراهم آوردن زمینه اشتغال وسرمایه گذاری.....

 به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛غلامرضا تاجگردون نماینده مردم دو حوزه انتخابیه گچساران وباشت در مجلس نهم  درگفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری ،از تلاش ها برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی گچساران در آینده نزدیک خبر داد.
منتخب دو شهرستان افزود این مصوبه از قبل بوده که مسکوت مانده  که آکنون در حال پیگیری است .تاجگردون از بازدید هیئت عالی برای پیگیری این مصوبه در روز گذشته به گچساران  ،وجلساتی در این راستا خبر داد.
ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز مبنی بر نشست ویا گفتگو با دیگر نمایندگان استان در مجلس نهم ،اظهار داشتند که با این عزیزان نشست هایی داشته است .
لازم بذکر است که ایجادمنطقه ویژه اقتصادی در شهرستان گچساران با توجه به شرایط جغرافیایی این منطقه وارتباط نزدیک با بنادر متصل به آبهای آزاد  میتواند تحول عظیم اقتصادی قلمداد گردد.
مناطق ویژه اقتصادی با مزیت هایی از قبیل :معافیت گمرکی تا سقف ارزش افزوده و پرداخت عوارض گمرکی مازاد بر ارزش افزوده قطعات خارجی در تولیدات - ورود ماشین آلات خط تولید و ابزار و اثاثیه اداری بدون عوارض گمرکی - تبعیت از قانون کار مناطق آزاد تجاری و صنعتی در مناطق ویژه - صدور مجوز ساخت و پایان کار بصورت رایگان - عدم محدودیت زمانی متروکه شدن کالا در منطقه ویژه ،فراهم آوردن زمینه اشتغال وسرمایه گذاری  ،گردش مالی در سطح اقتصاد شهری  و...نام برد



تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1391, 11:58



» اخبار مرتبط:

  • ايجاد منطقه ويژه اقتصادي در گچساران گامي به سوي براي توسعه
  • روزهای آینده و سرنوشت منطقه ویژه اقتصادی گچساران
  • هدف دخالت در كار مسوولان اجرایی نیست
  • تاجگردون نماینده دورنهم، فردا با مردم باشت سخن میگویید
  • ofv
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟