مشروح اخبار


» تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان بوشهر



alt  تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان بوشهر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تقدیر کرد.

به گزارش راک نیوز ؛  حجت­الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اهداء لوح تقدیر از مقصود غلامی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تقدیر کرد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است: روابط عمومی پرتلاش اداره کل آن استان با عملکرد مطلوب و انجام دقیق و مستمر وظایف، همت و تلاش مضاعفی را در زمینه انعکاس تحولات، دستاوردها و اخبار فرهنگ دینی سازمان تبلیغات اسلامی در پایگاه اطلاع­رسانی سازمان به نمایش گذاشته است که نشان از شناخت خوب و قابل تحسین مسئول محترم روابط عمومی آن استان از ظرافت ها و ارزش های اطلاع رسانی دستاوردهای این نهاد فرهنگی دارد.

دوره آموزشی فوق با عنوان آرشیو در روابط عمومی با حضور مسئولان روابط عمومی­های ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور از روزهای 15 الی 17 مهر 92 در شهر مقدس قم برگزار شد.

گفتنی است، در مراسمی در حاشیه این دوره با حضور حجت­الاسلام اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی قم و عباس لهراسبی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، لوح تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان های برگزیده اهدا، و از مسئولان روابط عمومی های برگزیده ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور تقدیر شد.
پایگاه خبری راک نیوز برای این مسئول محترم روابط عمومی آرزوی سربلندی وموفقیت در امور محوله را دارد.گفتنی است غلامی سابقه همکاری با راک نیوز ر در کارنامه خبری ورسانه ای خود دارد.




تاریخ انتشار : 22 مهر 1392, 15:51



» اخبار مرتبط:

  • لوح تقدیر مقاله برتر به سید نورالله موسوی نیا
  • نقش سازمان تبلیغات اسلامی در توسعه فرهنگ دینی راهبردی است
  • روابط عمومی های برتر صنعت، معدن وتجارت معرفی شدند /کهگیلویه وبویراحمد دوم شد
  • رصد و آسیب‌شناسی معضلات فرهنگی ضروری است
  • : رسالت ما در شرایط کنونی انتقال مفاهیم و پیام‌های انقلاب اسلامی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟