مشروح اخبار


» کشف بیش‌ از یک تن مواد افیونی در کهگیلویه و بویراحمد



سرهنگ غلامعباس از کشف بیش‌ از یک تن و 522 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: با تمام توان برای اعتلای سطح امنیت در ابعاد مختلف گام بر می‌داریم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مردم‌..


 از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت کشف بیش‌ از یک تن مواد افیونی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک تن و 522 کیلوگرم مواد افیونی در سطح استان کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری فارس: کشف بیش‌ از یک تن مواد افیونی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش راک نیوز؛ سرهنگ غلامعباس غلام‌زاده از کشف بیش‌ از یک تن و 522 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: با هوشیاری ماموران انتظامی در سطح استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش‌از یک تن مواد افیونی در استان کشف شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اذعان کرد: ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ از ابتدای سال جاری تاکنون 97 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین حامل مواد مخدر را متوقف و 31 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کردند.

وی با اشاره به این‌که 726 نفر از عوامل و عناصر تهیه و توزیع قاچاق مواد مخدر طی چند ماه اخیر سال‌جاری شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در مدت زمان یاد شده بیش‌از یک تن و 522 کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و دستگیری مجرمان خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن اذعان کرد: با توجه به حضور و اشراف پلیس در کلیه نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرائم از این پس مجرمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز پلیس همواره ناظر اعمال آنان است.

سرهنگ غلام‌زاده در بخشی دیگر از سخنان خود سرفصل‌های کاری نیروی انتظامی را مردم‌داری، حضور مقتدرانه، تعامل با دستگاه‌ها و پیشگیری اجتماعی عنوان کرد و گفت: با تمام توان برای اعتلای سطح امنیت در ابعاد مختلف گام بر می‌داریم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مردم‌داری را از شاخصه‌های حفظ امنیت و اقتدار نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: پلیس از بطن مردم و برای مردم است که با همکاری، مشارکت و ارتباط با اقشار مختلف مردم باید امنیت و انضباط را در جامعه حاکم کند.

وی با اشاره به این‌که رفتار توام با احترام پلیس در قانون‌پذیری مردم موثر و موجب رضایت‌مندی شهروندان از این دستگاه و کاهش بار انتظامی می‌شود، گفت: خانواده معظم شهدا به عنوان افتخار جامعه محسوب می‌شوند، از این‌رو بخش عظیمی از عزت و اقتدار ناجا مدیون ایثارگری و پایداری خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

تعامل با دستگاه‌های اجرایی و مردم در تامین نظم و امنیت موثر است

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد برقراری تعامل با مردم و دیگر دستگاه‌ها و برقراری نظم و امنیت را از ماموریت ذاتی پلیس عنوان کرد و گفت: امنیت امری مهم و فرابخشی است که بدون همکاری مردم و دیگر دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور و استان مطلوب نبوده و پلیس مقتدرانه در انجام رسالت خود مصمم عمل می‌کند.

وی رعایت نظم و انضباط را از وظایف محوله کارکنان ناجا عنوان کرد و گفت: نظم و انضباط اساس کار نیروی انتظامی است.

غلام‌زاده با تاکید بر حضور به موقع پلیس در صحنه‌های جرم که موجب افزایش احساس امنیت در بین مردم می‌شود، اذعان کرد: با تلاش مجموعه پلیس استان باید تعاملی عمیق بین مردم و پلیس برقرار شود که بدون شک تامین امنیت برای مردم عبادت بوده و کار در این راه بسیار ارزشمند و دارای اجر معنوی است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برخورد شایسته با مردم، داشتن اخلاق نیکو، حفظ اسرار و رعایت حفاظت گفتار را از ویژگی‌های مهم و اساسی برای تامین‌ امنیت مردم بیان کرد و گفت: ماموران انتظامی باید به این صفات حسنه مجهز باشند.فارس



تاریخ انتشار : 27 مهر 1392, 00:49



» اخبار مرتبط:

  • در کهگیلویه و بویراحمد/انهدام چهار باند قاچاق مواد مخدر طی 24ساعت
  • دستگیری فروشنده شیشه در گچساران
  • کشف 12 کیلوگرم ˈکراکˈ در یاسوج
  • دستگیری اعضای باند فروشنده مواد مخدر در یاسوج
  • کشف بیش از 350 کیلو تریاک از یک خودروی واژگون شده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟