مشروح اخبار


» شهرداری لنده، پول بنزین ماشین حمل زباله را ندارد!



متأسفانه به علت بسته شدن کلیه حساب های بانکی شهرداری لنده عملاً کار خدمات رسانی به تمام حوزه های شهرداری به حالت راکد در آمده و حتی قادر به تأمین سوخت مورد نیاز خودرو های حمل زباله خود نیست.

مرزبان ابراز داشت: لازم به ذکر است که


مسئول روابط عمومی شهرداری لنده از مسدود شدن کلیه حساب های بانکی شهرداری لنده و تعطیلی بخش های خدماتی این شهرداری خبر داد.

به گزارش راک نیوز، جواد مرزبان اظهار داشت: متأسفانه کلیه حساب های شهرداری لنده از تاریخ 92/7/11 تا اطلاع ثانوی به دستور مستقیم قاضی دادگاه عمومی شهرستان لنده مسدود شده است.

وی افزود: از تاریخ 27/7/92 کلیه فعالیت های خدمات شهری در این شهر عملاً تعطیل شده است و صدور این حکم نارضایتی شهروندان از عدم ارائه خدمات شهری را در پی خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی شهرداری لنده اذعان داشت: متأسفانه به علت بسته شدن کلیه حساب های بانکی شهرداری لنده عملاً کار خدمات رسانی به تمام حوزه های شهرداری به حالت راکد در آمده و حتی قادر به تأمین سوخت مورد نیاز خودرو های حمل زباله خود نیست.

مرزبان ابراز داشت: لازم به ذکر است که حساب های شهرداری لنده به علت دعوی و طرح شکایت یکی از شهروندان لنده ای مبنی بر گذر خیابان از زمین وی بوده و رأی بر تملک زمین وی صادر شده و تمام حساب های این شهرداری تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مسئول روابط عمومی شهرداری لنده اذعان کرد: این قضیه در حالی است که شورای اسلامی شهر از بسته بودن کلیه حساب های این شهرداری علم و اطلاع کافی دارد و تاکنون اقدام مؤثری در جهت باز شدن حساب های بانکی این شهرداری انجام نداده است.

وی یادآورشد: همان طور که می دانید یکی از وظایف هر شهرداری ارائه خدمات مناسب به کلیه شهروندان است و شهرداری نیز متعلق به تمام مردم بوده و حمایت از شهرداری یک وظیفه عمومی است.

مسئول روابط عمومی شهرداری لنده در پایان اظهار داشت: امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر لنده و فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان لنده نسبت به رفع مسدودی حساب های شهرداری اقدامات لازم را انجام دهند تا خدمات رسانی به شهروندان مانند گذشته صورت پذیرد.
خبرلنده



تاریخ انتشار : 28 مهر 1392, 18:58



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست شهرداری چرام منصوب شد
  • اداره کمیته امداد لنده به مدیریت تبدیل می‌شود
  • درگیری فیزیکی در شهرداری بوشهر
  • سرپرست شهرداری قلعه رئیسی انتخاب ومنصوب شد
  • شهرداری یاسوج میزبان تیم مس رفسنجان است .
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود