مشروح اخبار


» نامه بیش از 180 نماینده مجلس به روحانی/ اتصال استان فارس به خلیج فارس لغو شود



 با تاکید بر اینکه 186 نماینده مجلس نامه ای را  امضا کرده و طی آن از رییس جمهور خواسته اند مصوبه غیرکارشناسی و ناپخته انتزاع چند روستا از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس را که باعث تنش شده است را لغو کند.
این مصوبه اگرچه باعث شد تا مردم لامرد جشن بگیرند ،اما در هرمزگان اعتراضات به این مصوبه چندین روز بطول انجامید.حالا...

۸ نامه بیش از 180 نماینده مجلس به روحانی/ مصوبه انتزاع چند روستا از هرمزگان لغو شود
نامه بیش از 180 نماینده مجلس به روحانی/ مصوبه انتزاع چند روستا از هرمزگان لغو شود 
راک نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از 180 نماینده مجلس طی نامه ای به رییس جمهور خواستار لغو مصوبه انتزاع چند روستا از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس شدند.

به گزارش راک نیوز ؛احمد جباری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه 186 نماینده مجلس نامه ای را  امضا کرده و طی آن از رییس جمهور خواسته اند مصوبه غیرکارشناسی و ناپخته انتزاع چند روستا از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس را که باعث تنش شده است را لغو کند.

نماینده مردم پارسیان بندرلنگه و بستک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعتراضاتی که به دنبال این مصوبه اعلام شد باعث بهره برداری سایتهای ضد انقلاب و خارجی شده است، افزود: این که استاندار اهل فارس مصوبه ای را در شورای تامین می گذراند که چند روستا از هرمزگان به استان فارس ملحق شود، خوب نیست

وی با بیان اینکه ارتباط خوبی بین مردم هرمزگان و فارس است، گفت: در این نامه خطاب به رییس جمهور تاکید شد که این مصوبه نه تنها هیچ دستاوردی در بهبود وضعیت اقتصادی اجتماعی مردم و حل مشکلات معیشتی آنها نداشته است، بلکه بستر مناسبی برای ایجاد اختلاف بین مردم در استانی آرام و بدون مشکل خواهد بود.

جباری گفت: این مصوبه دولت قبل هم مثل بسیاری از تصمیمات دیگر آن به صورت عجولانه و بدون بررسی دقیق کارشناسی ودلیل منطقی به تصویب رسیده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: امیدواریم این مصوبه لغو شود./



تاریخ انتشار : 28 مهر 1392, 22:00



» اخبار مرتبط:

  • الحاق بخشی از هرمزگان به فارس +سند موافقت
  • حمله نماینده هرمزگان به استاندارفارس/شمادرآستانه عزل...
  • باشکایت یک حقوقدان هرمزگانی ،فارس از خلیج فارس دورماند+رای دیوان
  • الحاق پارسیان به فارس و واکنش نمایندگان هرمزگان
  • از الحاق خلیج فارس تا انتقال معتاد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟