مشروح اخبار


» نفت گچساران توانایی حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را دارد



باوجود توانایی شرکت نفت و گاز گچساران در خرید یک تیم لیگ برتری، سیستم پیچیده و بی‌رغبتی مسئولان نفتی به فوتبال مانع انجام این کار می‌شود......

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس :نوذر رودنیل درگفتگویی ابراز داشت : امروزه تیمداری به دلیل وجود هزینه‌های سنگین در همه رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال نیاز به حامی و اسپانسر مالی قوی و مستمر دارد.رود‌نیل افزود: سیستم پیچیده و بی‌رغبتی مسئولان شرکت نفت گچساران به فوتبال، مانع اصلی در انجام اقدامات اساسی از جمله خرید یک تیم لیگ برتری فوتبال برای احیای ورزش فوتبال در این شهرستان است.

ناظر سازمان لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه شرکت نفت گچساران دارای امکانات و منابع مالی متعدد و مناسب برای رشد و توسعه فوتبال این شهرستان است،تصریح کرد: آقای کفاشیان در بازدید از مجموعه ورزشی نفت به ویژه ورزشگاه فوتبال نفت گچساران اعلام کرد که صنعت نفت گچساران قابلیت داشتن تیم لیگ برتری در فوتبال را دارد.

رودنیل با اشاره به حضور پرقدرت تیم نفت تهران در مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تیم لیگ برتری نفت تهران مانند نفت گچساران وابسته به تشکیلات صنعت نفت است و از هزینه‌های شرکت نفت استفاده‌ می‌کند.

مدرس داوری فدراسیون فوتبال ابراز داشت: تیم نفت تهران از هزینه‌های میلیاردی شرکت نفت در تیم‌داری و پرداخت حقوق مناسب به بازیکنان این تیم استفاده می‌کند چرا شرکت نفت گچساران این کار را نمی‌کند.



تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1391, 11:42



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
  • نفت گچساران دارتاک لرستان را شکست داد
  • صعود تیم هندبال نفت و گاز گچساران به لیگ برتر کشور
  • خبرهای ورزشی شهرستان گچساران
  • تیم فوتبال شهرداری لنگرود از سد نفت و گاز گچساران گذشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟