مشروح اخبار


» وبا جان یک نفر را در فارس گرفت



دکتر خدابخش چگینی در این خصوص افزود : پس از تهیه نمونه توسط واحد مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت در تاریخ 4/8/92 و تائید بیماری وبا توسط آزمایشگاه مرکزی شهرستان متاسفانه بیمار فوق الذکر راس ساعت هفت عصر مورخه 6/8/92 فوت نمود .
به گزارش ..

یک تبعه افغانی شش روز پس از ورود غیر مجاز به خاک ایران در فیروزآباد فارس بدلیل مبتلا بودن به بیماری وبا فوت کرد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد ، فوت یک تبعه غیر مجاز افغانی در فیروزآباد به دلیل مبتلا بودن به وبا را تایید کرد.

دکتر خدابخش چگینی در این خصوص افزود : براساس گزارش واحد مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان فیروزآباد یک نفر تبعه افغانی بنام ایشان عباسی 52 ساله که در تاریخ 30/7/92 بصورت غیر قانونی از طریق مرز سراوان وارد مرزجمهوری اسلامی ایران شده بود، در فیروزآباد استان فارس بدلیل مبتلا بودن به وبا درگذشت .

وی اظهار داشت : این فرد پس از طی مسافت از بندر عباس - داراب به منظور انجام کار در کوره آجر پزی به فیروزآباد سفرکرده بود که در تاریخ 3/8/92 ساعت پنج عصر با علایم بیماری وبا به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد مراجعه وتحت درمان و بستری قرار می گیرد .

دکتر چگینی بیان کرد : پس از تهیه نمونه توسط واحد مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت در تاریخ 4/8/92 و تائید بیماری وبا توسط آزمایشگاه مرکزی شهرستان متاسفانه بیمار فوق الذکر راس ساعت هفت عصر مورخه 6/8/92 فوت نمود .

شهرستان فیروز آباد در فاصله 100 کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد و برخی اتباع مجاز و غیر مجاز افغانی در این شهر سکونت دارند.



تاریخ انتشار : 12 آبان 1392, 00:53



» اخبار مرتبط:

  • تلف شدن 90 راس گوسفند براثر طغيان رودخانه در ..
  • آخرین خبرها از بیماری وبا در استان بوشهر
  • درگیری و قتل دو جوان بر سر یک دختر+طایفه کشی....
  • شناسايي مزرعه ي 30 هکتاري خشخاش در فارس
  • شناسایی مزرعه 30 هکتاری خشخاش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟