مشروح اخبار


» بازنشستگان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند



مدیر تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کهگیلویه وبویراحمد، گفت: امنیت و مصونیت کشور مدیون بازنشستگان نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز، سرهنگ "علی مهدوی فر" در همایش روز خانواده، تکریم بازنشستگان نیروی انتظامی و مستمری بگیران، افزود: این بازنشستگان سرمایه های عظیم انسانی هستند که باید مورد تکریم و تجلیل واقع شوند.

وی با بیان این مطلب که کارگزاران نیروی انظامی در بحران های مختلف، سازندگی و جنگ حماسه آفرین هستند، اظهار کرد: این عزیران باید قدر جایگاه خود را بدانند که خدا روزی آن ها را حتما می دهد.

 مدیر تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کهگیلویه وبویراحمد، با اشاره به خدمات درمانی استان برای این بازنشستگان، خاطرنشان کرد: سهم بیمه برای بازنشستگان نیروی انتظامی 70به 30است.

سرهنگ مهدوی فر ادامه داد: با یک مراکز درمانی و ‌پزشکان متخصص برای نیروهای مسلح قرارداد بسته شده، قرار داد با همه مراکز برای جانبازان با 100درصد بیمه رایگان، پرداخت هزینه برای بیماران خاص از جمله بیماری ام اس و پرداخت هزینه به کسانی که در منزل پرستار به کار گرفتند، از جمله خدمات مراکز درمانی برای بازنشتگان نیروهای مسلح می باشد.

وی اضافه کرد: از دیگر خدمات درمانی، قرار داد بستن با همه داروخانه ها،رادیولوژی و سنوگرافی ها، قرار داد با هتل در شیراز برای جانبازان بیمار به تشخیص پزشک، تکمیل فرم زینت برای مزایای بعد از مرگ برای بازماندگان و داشتن ساتا کارت که هم یک کارت عابربانک و هم یک کارت شناسایی می باشد، را می توان برشمرد.

از 11 بازنشسته نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.




تاریخ انتشار : 12 آبان 1392, 19:31



» اخبار مرتبط:

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش یکصدهزار تومانی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی
  • فرمانده برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • اصابت گلوله به سینه یک جوان اهل بهمئی مرگش را رقم زد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟