مشروح اخبار


» قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج منصوب شد



شهرداری یاسوج که با روزهای اوج خودش هیج شباهتی ندارد وبه تنهایی در ته جدول جاخوش کرده ،حالا برای فرار از مشکلات این روزهای خود اقدام به انتصاب... 

شهرداری یاسوج که با روزهای اوج خودش هیج شباهتی ندارد وبه تنهایی در ته جدول جاخوش کرده ،حالا برای فرار از مشکلات این روزهای خود اقدام به انتصاب نموده.
به گزارش راک نیوز: طی مراسمی که شب گذشته در محل شهرداری یاسوج برگزار شد، حمزه دامیده، مدیرکل سابق تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج منصوب شد.

 

در این آیین که شهردار یاسوج و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج، سرپرست تیم و رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند، دامیده از سوی محمدعلی جاوید به عنوان مدیرعامل شهرداری یاسوج به این عنوان برگزیده شد.

شهردار یاسوج در این نشست اظهار کرد: اکنون تیم فوتبال شهرداری یاسوج در هر کوی و برزن در استان و شهر یاسوج هوادارانی دارد که به عشق این تیم سختی‌ها را تحمل می‌کنند،

این مسئول تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری باید در هر زمینه برای جوانان و نوجوانان ما الگو باشد.

وی با بیان اینکه کار در شهرداری یاسوج زمانبر و رسیدگی به وضعیت تیم برای شهردار به صورت همزمان مشکل است، ابراز داشت: به همین خاطر قائم‌مقام خود را با اختیارات تام انتخاب کردیم تا بتواند اوضاع تیم را بهتر و بیشتر سر و سامان دهد.

در ادامه حمزه دامیده اظهار کرد: تیم شهرداری نیاز به حمایت جدی از سوی همه مسئولان استانی و بیش از همه هواداران دارد.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج، تأکید کرد: اکنون باید هوادار را با تیم آشتی دهیم، چراکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در سالیان گذشته هرچه موفقیت کسب کرده به واسطه حضور همین هوادار بوده است.



تاریخ انتشار : 15 آبان 1392, 07:58



» اخبار مرتبط:

  • مبلغ قرارداد «جواد زرینچه» با شهرداری یاسوج اعلام شد
  • سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج استعفا داد
  • شکست خانگي شهرداري ياسوج
  • در جام حذفی فوتبال کشور / شهرداری میزبان مس کرمان است
  • سرمربی‌ اسبق فجرشهیدسپاسی،هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج رابرعهده گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود