مشروح اخبار


» مهمترین خبرهای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد



 

**در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار گردید .***

به گزارش راک نیوزبه نقل از  روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)مقام زن و ولادت حضرت امام خمینی (ره)همایش پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار گردید . در این همایش پیاده روی که صبح روز جمعه در زیر نم نم باران بهاری از ابتدای جاده سلامتی تا تپه نورالشهدا و با حضور نزدیک به 2000 نفر از مردم ورزش دوست شهر یاسوج برگزار گردید شرکت کنندگان مسیر 4 کیلو متری مسیر همایش را پیمودند که در پایان به قید قرعه به 30 نفر از شرکت کنندگان از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان جوایزی شامل :چادر نماز،وسایل خانواده و توپ فوتبال و والیبال اهدا گردید . این همایش زیر نظر هیئت ورزشهای همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید . اضافه میکنم در گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت ،ایثار و شهادت همایش بزرگ پباده روی خانواده روز جمعه 5/3/91 در شهر یاسوج برگزار میگردد.

***تیم تکواندو بانوان یاسوج قهرمان مسابقات تکواندو بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد شد .**

،مسابقات انتخابی تکواندو بانوان استان با قهرمانی تیم تکواندو بانوان یاسوج به پایان رسید . در این مسابقات که با حضور تیمهای گچساران،کهگیلویه ویاسوج با حضور 40 نفر از تکواندو کاران بانوان در محل خانه تکواندو شهر یاسوج برگزار گردید در پایان خانمها :سید زهرا جعفری پور ،سحر خلیفه ،زهرا غلامی ،فرانک زمانی ،اشرف خاکشار ،زهره عطاءالهی ،و ژاله شهریور در اوزان هشت گانه با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند. در قسمت تیمی نیز یاسوج اول شد و تیمهای گچساران و کهگیلویه دوم وسوم شدند .

***در گرامیداشت سوم خرداد کوهنوردان یاسوجی به کوه گل سی سخت صعود نمودند .***

در گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر تعدادی از کوهنوردان یاسوجی به کوه گل صعود نمودند . در این صعود که با حضور 21 نفر از اعضای هیئت کوهنوردی استان وشهر یاسوج و بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر از مسیر تنگ گنجه ای به منطقه کوه گل در خط الراس شرقی انجام شد کوهنوردان پس ازدو روز به ارتفاعات کوه گل صعود و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر فراز این کوه به اهتزار درآوردند . در این صعود 14 نفر از برادران و 7 نفر از بانوان حضور داشتند . همچنین به همین مناسبت تعداد 15 نفر از کوهنوردان شهرستان کهگیلویه از مسیر سرفاریاب به کوه ساورز را فتح نمودند . اضافه میکنم کوه ساورز از قلل شهرستان چرام و با ارتفاع 3200 متر یکی از وسیع ترین و زیباترین منظره لاله های واژگون در استان می باشد .




تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1391, 11:40



» اخبار مرتبط:

  • شهر یاسوج میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان استان خواهد بود
  • صعود کوهنوردان شهرستان کهگیلویه به ارتفاعات گود سرخ در منطقه کوه سفید
  • در گرامیداشت هفته مقام معلم :همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار میگردد.
  • مسابقات تکواندو بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد با شناخت نفرات برتر به پایان رسید
  • مهمترین خبرهای ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟