مشروح اخبار


» ردپای وزیر و یک نماینده مجلس در دادگاه فساد بزرگ



بعد از اظهارات قاضی سراج مبنی بر اینکه سخت است یک معاون وزیر و امین دولت را تفهیم اتهام کنند متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهامات را قبول ندارم گفت: سال تولید ملی را به تمام تولید‌کنندگان تبریک می‌گویم و این اطمینان را می‌دهم که عامدا خیانتی به نظام نکرده‌ام و لحظه‌ای در خدمت‌رسانی تعلل نداشته‌ام.
یک نماینده نامه داد و وزیر دستور داد طی ۱۰ روز مجوز زمین صادر شود


متهم در پاسخ به سؤال قاضی مبنی بر اینکه چه کسی دستور واگذاری زمین را صادر کرد، گفت: آقای وزیر به من دستور داد ظرف ۱۰ روز مجوز زمین صادر شود اما نکته مثبت کار من این بود که آن را قبول نکردم.

وی ادامه داد: یک نماینده مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به وزیر نوشت و درخواست صدور مجوز شهرک صنعتی برای گروه آریا کرد اما همکاران من گفتند برای اخذ مجوز باید از استان استعلام شود و همه ادارات ذیربط در این زمینه باید نظرات خود را اعلام کنند که من هم فرم را به استان فرستادم.

وی با بیان اینکه برای انجام این کار فشار زیادی روی من بود اما زیر بار نرفتم گفت: وقتی موضوع به تهران برگشت دیدم که فقط یک دستگاه مجوز نداده است و دستور دادم مجوز ۴ ماهه مشروط صادر شود که اسناد آن موجود است.

متهم ادامه داد: بعد از ۴ ماه اسناد همچنان ناقص بود که ما هم طبق قانون مجوز را باطل کردیم. تیم آریا نامه‌ای زده و درخواست بهره‌برداری کردند و این به آن معنی بود که اگر موافقت می‌شد سند زمین به نام آن‌ها صادر شده و می‌توانستم زمین را بفروشم اما ما کوچک‌ترین امتیازی به آن‌ها ندادیم.



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1391, 18:18



» اخبار مرتبط:

  • نام کدام‌دولتمردان در پرونده‌اختلاس آمده‌است؟
  • اعطای مجوز راه‌اندازی مدرسه علمیه خواهران ریحانةالرسول شهر نورآباد
  • محکومیت یک نماینده مجلس به شش ماه حبس
  • مجوز تاسیس دانشکده پزشکی دهدشت از سوی وزارت علوم صادر شده است
  • ۱۷ مربی فوتبال ایران ممنوع‌الفعالیت شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟