مشروح اخبار


» مغضوب دولت احمدی نژاد به شرکت نفت بازگشت/انتصاب یک کهگیلویه وبویراحمدی



در این حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ماموریت‌هایی همچون بررسی تنگناهای تولید از منظر حفاری، ارائه راهکارهای بهبود حفاری، سامان‌دهی عملکرد و ارتقا شرکت‌های حفاری را به وی واگذار کرده است.

جوادی همچنین به تمامی شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران تاکید کرده است، همکاری و هماهنگی لازم با ایشان را در دستور کار خود قرار دهند.


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی حیدر بهمنی را به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت نفت در امور تولید و حفاری منصوب کرد و برای ژنرال صنعت حفاری ماموریت های جدیدی تعریف و به تمامی شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران ابلاغ کرد.

به گزارش راک نیوز ؛ رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی حیدر بهمنی مدیرعامل سابق شرکت ملی حفاری را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

در حکم معاون وزیر نفت خطاب به حیدر بهمنی آمده است: با توجه به شایستگی‌های فنی و عملیاتی در بخش های صنعت نفت، گاز و به ویژه صنعت حفاری به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب می شوید.

 

alt


در این حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ماموریت‌هایی همچون بررسی تنگناهای تولید از منظر حفاری، ارائه راهکارهای بهبود حفاری، سامان‌دهی عملکرد و ارتقا شرکت‌های حفاری را به حیدر بهمنی واگذار کرده است.

جوادی همچنین به تمامی شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران تاکید کرده است، همکاری و هماهنگی لازم با حیدر بهمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این حکم نظارت بر ارتقاء عملکرد شرکت‌های حفاری صنعت نفت را به حیدر بهمنی تفویض کرده است.

حیدر بهمنی از مدیران خوشنام  و توانمند هم استانی صنعت نفت و حفاری ایران بوده که به دلیل مهار چاه های فوران کرده نفت و گاز ایران از آوازه جهانی و بین‌المللی برخوردار است.



تاریخ انتشار : 13 آذر 1392, 08:17



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعاملی مناطق نفت خیز جنوب به یک کهگیلویه وبویراحمدی رسید+
  • انگار بزرگواری این بار حق داشت/قربانی جریان انحرافی شدم
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد
  • تذکر بزرگواری کذب محض و احتمالا ناشی از عدم اطلاع ایشان است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود