مشروح اخبار


» بارندگی شدید درگچساران/آخرین اخبار از مرگ نوجوان گچسارانی



اگرچه کسی چنین شرایطی را پیش بینی نکرده بود اما ریزش سیل آسای نزولات آسمانی و جاری شدن سیل در شهرستان گچساران متاسفانه باعث...

اگرچه کسی چنین شرایطی را پیش بینی نکرده بود اما ریزش سیل آسای نزولات آسمانی و جاری شدن سیل در شهرستان گچساران متاسفانه باعث مرگ یک نوجوان روستایی در شهرستان گچساران گردید.
به گزارش خبرنگار گروه  حوادث راک نیوز از گچساران ؛ در پی بارندگی امروز (جمعه) در این شهرستان و بروزسیل ،شرایط نگران کننده ای را برای برخی از روستاهای شهرستان و شهر دوگنبدان ایجاد کرده است.

براساس این گزارش متاسفانه ساعاتی پیش (13بعدازظهر)نوجوان 12 ساله ای به نام  " سلمان افرایی   در روستای اسلام آباد شهرستان گچساران که به منطقه ی نفتی دوگنبدان نزدیک است طعمه خشم سیل شده و سیل این  نوجوان روستایی را با خود برده است.

گروههای تجسس ، آتش نشانی ، هلال احمر و نیروهای امدادرسان شهرداری دوگنبدان به همراه " زینل زاده شهردار " ، " شفیعی فرماندار " و برخی دیگر از مسوولان محلی در محل وقوع سیل حضور دارند.

آخرین خبرهای خبرنگار ما حاکیست ،تلاش ها برای پیدا کردن جسد قربانی حادثه هم چنان ادامه دارد اما بارندگی و خروش سیل شرایط کار را با سختی مواجه نموده است.
گفتنی است گچساران در فاصله 175کیلومتری از یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.



تاریخ انتشار : 15 آذر 1392, 16:22



» اخبار مرتبط:

  • جسد پسربچه 12 ساله غرق شده گچسارانی پیدا شد
  • تعطیلی با باران آمد/مدارس گچساران تعطیل شد
  • نمانیده گچساران و باشت از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید کرد
  • سیل وآبگرفتگی درگچساران/شادی ازسپیدی چهره دنادرسی سخت
  • خسارت 10 میلیارد ی سیل در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟