مشروح اخبار


» تکذیب فیس بوکی سیدمحمد موحد!



انگار حتی در فضای شبکه های مجازی نیز برای خودش هوادارانی دارد ،که تعدادشان به هزار میچربد .تعداد چندهزار نفری را میتوان در زمره(  friends) وی برشمرد.
 البته بانگاهی برمطالب مندرج بردیواره ای که منتسب به ایشان میباشد،کسانیکه وی را از لحاظ رفتاری میشناند ، بدون توجه به تکذیبیه وی میتوان


انگار حتی در فضای شبکه های مجازی نیز برای خودش هوادارانی دارد ،که تعدادشان به هزار میچربد .
به گزارش راک نیوز ؛بیش از یک سالی هست که صفحه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک به نام "حاج سیدمحمد موحد" ساخته شده که تعداد چندهزار نفری را میتوان در زمره(  friends) وی برشمرد.
 البته بانگاهی برمطالب مندرج بردیواره ای که منتسب به ایشان میباشد،کسانیکه وی را از لحاظ رفتاری میشناند ، بدون توجه به تکذیبیه وی میتوان حدس زد که چنین صفحه ای نمی تواند متعلق به این چهره سیاسی باشد.
بعنوان مثال در مطلبی تصویری از یک ورزشگاه فوتبال مربوط به مسابقات جام جهانی برزیل آمده  که در آن با مورب نشان دادن زمین وقرار دادن تیم ایران در قسمت بالایی و آرژانتین در پایین از تنها احتمال برد ایران خبر داده ، که بنوعی میتواند نوعی توهین به داشته های ورزشی کشورمان باشد.
 درحالیکه دولت مردان جدید شبکه های اجتماعی را راهی آسان وسریع برای ارتباط با کاربران ونسل جوان برگزیدند ،حجت الاسلام موحد در اظهار نظری  به ایجاد صفحه ای شخصی به نام وی در فیس بوک واکنش نشان داد .

نماینده 5 دوره مجلس شورای اسلامی ، در پاسخ به این سئوال که  آیا شما با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی فیس بوک به عضویت این شبکه درآمده اید ؟ گفت : من این موضوع را بشدت تکذیب می کنم .

وی افزود : ساخت چنین صفحاتی با نام افراد و اشخاص بدون اطلاع آنها عملی غیر اخلاقی و خلاف شرع و قوانین است .

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : باید به جای طرح چنین موضوعات غیر واقعی در فضاهای مجازی در بطن و بدنه جامعه حضور ملموس داشته باشیم .



تاریخ انتشار : 23 آذر 1392, 12:08



» اخبار مرتبط:

  • فیس‌ بوک در برخی استان‌ ها رفع فیلتر شد؟
  • صفحه فیسبوک خانم سخنگو را هم ببینید
  • توضیح در مورد عضویت دفتر رهبری درفیس بوک و رفع فیلتر فیس بوک
  • یک بام ودو هوا درسایت های اصول گرا
  • نائب رئیس مجلس:متاسفانه دو میلیون ایرانی عضو فیس‌بوک هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟