مشروح اخبار


» تکذیب اظهارات منتسب به تاجگردون در خصوص جدایی گچساران از یاسوج



 فتاح محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد بیان برخی سخنان از زبان سیاسیون، مدیران و نمایندگان که به امنیت این استان ضربه می‌زنند، به طور مشخص به سخنان غلامرضا تاجگردون در باب جدایی گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار داشت: در این خصوص با آقای تاجگردون تماس گرفتم که وی

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهارات منتسب به تاجگردون در خصوص جدایی گچساران از یاسوج را تکذیب کرد.
به گزارش راک نیوز ؛  فتاح محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد بیان برخی سخنان از زبان سیاسیون، مدیران و نمایندگان که به امنیت این استان ضربه می‌زنند، به طور مشخص به سخنان غلامرضا تاجگردون در باب جدایی گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار داشت: در این خصوص با آقای تاجگردون تماس گرفتم که وی اظهار کرد چنین سخنی را بیان نکرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفته است که این مباحث چند روز اخیر را تنها از طریق رسانه‌ها شنیدم و پیگیری کردم.

محمدی اضافه کرد: تاجگردون به طور کامل حرف‌های منتسب به خودش را در رسانه‌ها رد کرد و تاکید کرده که هیچ‌گاه نگفته گچساران باید از استان کهگیلویه و بویراحمد جدا شود.

* از روند تغییرات مدیران راضی هستم

محمدی در پاسخ به این سئوال که مردم منتظر تغییر هستند و روند تغییرات مدیریتی شما بسیار کند است، تأکید کرد: به نظر من این روند کند نیست و از آنجا که باید سیاست‌های دولت اعتدالی مدنظر باشد فرایند انتخاب یک مدیر کمی زمان‌بر است.

وی با بیان اینکه از روند تغییرات مدیران راضی هستم، تصریح کرد: این سیاست که بگوییم همه مدیران دولت قبل چون انتخاب آن دولت بودند باید بروند در رویکرد تیم جدید مدیریتی این استان نیست و انتخاب مدیران یک فرایند معقول و اعتدالی است.

محمدی ادامه داد: عملکرد هر مدیری ارزیابی می‌شود و در یک تصمیم عقلانی و منطقی در خصوص آنها تصمیم می‌گیریم هر چند این ارزیابی‌ها نسبی است و از طرفی قبول سیاست‌های دولت جدید نیز بسیار مهم است.

* اصلاح‌طلبی یکی از شاخص‌های انتخاب مدیران است نه همه آن

وی با تأکید بر اینکه مدیران قبلی را با شاخص‌های دولت تدبیر و امید قیاس می‌کنیم، متذکر شد: در صورتی که همخوانی نباشد، تصمیم به تغییر می‌گیریم چرا که حفظ کرامت مدیران که سرمایه‌های این استان هستند برای ما بسیار مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شاخص اصلاح‌طلبی تنها یکی از شاخص‌های تصمیم‌گیری ما در انتخاب مدیران است و سایر مسائل نیز لحاظ می‌شود.

محمدی، همگرایی، انسجام و استفاده از همه ظرفیت‌های نیروی انسانی را از سیاست‌های دولت اعتدالی خواند و گفت: فرایند انتخاب یک مدیر پیچیده و زمان‌بر است و از طرفی در استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شرایط خاص آن، توقعات زیادی برای پیشنهاد مدیران مطرح است.

* بیش از آنچه سرعت تغییرات مدیران مهم باشد، دقت در انتخاب‌ها مهم است

این مسئول ارشد امنیتی و سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جریانات، گروه‌ها و افراد ذی‌نفوذ زیادی وجود دارد که توقعات و لیست‌های خود را در انتخاب مدیران ارائه می‌دهند ولی ما بدون اینکه تحت تاثیر باشیم از میان این توقعات و لیست‌ها در یک پروسه ارزیابی به چند گزینه نهایی می‌رسیم و آنها را به وزارت مربوطه اعلام می‌کنیم.

محمدی یادآور شد: از آنجا که وزیر در هر دستگاه باید پاسخگوی مدیران خود در استان‌ها باشد، حرف آخر را می‌زند و از میان افرادی که برای تصدی یک مسئولیت به وزارت مربوطه معرفی می‌شوند یکی را در مصاحبه و گزینش انتخاب می‌کند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از آنچه به موضوع سرعت در تغییر مدیران فکر کنیم به دقت در انتخاب آنها توجه داریم، عنوان کرد: با رویکردی که در انسجام و همگرایی همه نیروهای درون استان پیش گرفتیم به دنبال کاهش سیاست‌زدگی‌ها، قوم‌گرایی‌ها و منطقه‌گرایی‌ها در این استان هستیم.



تاریخ انتشار : 23 آذر 1392, 22:01



» اخبار مرتبط:

  • تغییرات در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب معاون سیاسی آغاز شد
  • اولین اظهار نظرهای معاونان جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد / تغییر فرمانداران و بخشداران
  • اولویت مدیریت در گچساران با نیروهای بومی است
  • انتصاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد باندی و منطقه‌ای نیست
  • درخواست نماینده شیراز از استاندارفارس برای عزل مدیران کل و...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود