مشروح اخبار


» حمله خمپاره ای شب گذشته به کربلای مقدس /آخرین اخبار از ...



گفته می شود از چهار خمپاره دو عدد به مرکز شهر و دوتای دیگر به محله النقیب اصابت کرد که دهها نفر بر اثر آن شهید و زخمی شدند.یکی از آن ها به هتلی در منطقه دروازه کربلا اصابت کرد.آخرین اخبارازکاروان استان کهگیلویه وبویراحمد حاکیست...

گفته می شود از چهار خمپاره دو عدد به مرکز شهر و دوتای دیگر به محله النقیب اصابت کرد که دهها نفر بر اثر آن شهید و زخمی شدند.

به گزارش راک نیوز، خبرگزاری عراقی "براثا" شب گذشته خبر داد که چهارخمپاره شب گذشته به مرکز شهر کربلای معلی اصابت کرد که بر اثر آن دهها نفر شهید و زخمی شدند.

 

به گفته منابع امنیتی در کربلا، این خمپاره ها از سمت باغ های بخش الحسینیه به سمت شهر شليك شده که یکی از آن ها به هتلی در منطقه دروازه کربلا نزدیک کارخانه یخ هاشمی برخورد کرده است.

 

شلیک این موشکها از سوی گروههای تروریستی تکفیری در حالی صورت گرفت که میلیونها نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در حال عزیمت به این شهر هستند و هم اکنون این شهر مملو از زائران عاشق حسینی است..

 

گفته می شود از  چهار خمپاره دو عدد به مرکز شهر و دوتای دیگر به محله النقیب اصابت کرد که دهها نفر بر اثر آن شهید و زخمی شدند.

 

منابع عراقی گفتند انفجارها با وجود تدابیر امنیتی شدید و حضور گسترده نیروهای ارتش و پلیس و دستگاههای امنیتی در کربلای معلی و اطراف آن رخ داده است.
به گزارش راک نیوز درپی این حادثه که هتلی خسارت دیده بود، دقایقی پیش طی تماسی با مدیر کاروان  استان که راهی عتبات عالیه شده بودند ،باخبر شدیم که تمامی اعضای کاروان در سلامت کامل ودر مسیر برگشت بسمت مرز شملچه هستند



تاریخ انتشار : 27 آذر 1392, 10:57



» اخبار مرتبط:

  • شهید و زخمی شدن 21 زائر ایرانی‌درعراق
  • اصابت خمپاره به اطراف حرم حضرت زینب(س)/ مدیر حرم کشته شد
  • حمله ارتش ترکیه به خاک سوریه
  • 16 شهید و 44زخمی در حمله به زائران ایرانی در عراق
  • القاعده «کربلا» را تهدید کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟