مشروح اخبار


» پلمپ 2 آرایشگاه‌ متخلف زنانه در دهدشت



فرمانده انتظامی کهگیلویه از پلمپ آرایشگاه‌های متخلف زنانه در دهدشت خبر داد.سرهنگ جهان دیماز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنف آرایشگاه‌های

فرمانده انتظامی کهگیلویه از پلمپ آرایشگاه‌های متخلف زنانه در دهدشت خبر داد.
به گزارش راک نیوز ؛ سرهنگ جهان دیماز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنف آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، از 48 واحد بازدید و دو واحد آرایشگاه زنانه متخلف و فاقد پروانه کسب در دهدشت پلمپ شدند.

 

وی افزود: این طرح در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و طرح سالم‌سازی آرایشگاه‌ها از ناهنجاری‌ها اجرا شد.

دیماز با اشاره به اجرای 30 روزه این طرح در سطح مرکز شهرستان و شهرهای تابعه شهرستان کهگیلویه افزود: این طرح با به کارگیری پلیس زن و همکاری مشترک اتحادیه صنف آرایشگران اجرا شد که طی آن از 48 واحد بازرسی محسوس به عمل آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به این‌که در این بازدیدها تعدادی از واحدهای صنفی تعهد کتبی اخذ شد، افزود: برای 10 واحد صنفی اخطاریه پلمپ صادر و دو واحد آرایشگاه زنانه متخلف و فاقد پروانه کسب پلمپ شدند.

دیماز کشف بیش از 106 حلقه سی‌دی و دی‌وی‌دی و دیگر ادوات غیرمجاز در این خصوص را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان کرد و بیان داشت: در جریان این طرح تعدادی اقلام ممنوعه شامل تصاویر مبتذل و غیراخلاقی جمع‌آوری شد.

 



تاریخ انتشار : 1 دی 1392, 00:11



» اخبار مرتبط:

  • طرح ساماندهی
  • پلمپ 15 آرایشگاه مردانه و زنانه در دهدشت
  • نیروی انتظامی:برخورد با حرمت شکنان در ماه رمضان
  • مردی با لباس زنانه در آرایشگاه خانمها
  • کشف محموله ماری جوانا وتریاک در دهدشت +پلمپ یک منزل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟