مشروح اخبار


» جزئیات 2 جنایت هولناک در پایتخت به خاطر داشتن رابطه تامشروع



پرونده دو جنایت هولناک برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

به گزارش راک نیوز، در نخستین پرونده مردی پس از قتل همسرش خودکشی کرد که با اقدام سریع ماموران از مرگ نجات یافت. 18 اردیبهشت امسال مردی در تماس با پلیس از قتل همسرش در خیابان دهم فروردین خبر داد.

 در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل دریافتند، مرد جنایتکار به نام رسول 26 ساله پس از قتل همسرش ، با خوردن قرص دست به خودکشی زده است. رسول بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

مرد جوان پس از بهبود حالش به ماموران گفت: مدتی بود که به همسرم شک داشتم. روز حادثه همسرم به نام معصومه را به خانه پدرش بردم و قرار بود شب به دنبالش بروم. حوالی غروب در خانه بودم که او تنها به خانه بازگشت. بر سر این موضوع که چرا با من تماس نگرفتی با هم درگیر شدیم و گلویش را فشار دادم. وقتی به خودم آمدم معصومه دیگر نفس نمی کشید.

وی ادامه داد: 200 قرص را خرد کرده و آن را خوردم. بعد هم با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادم. پس از اعترافات متهم و بازسازی صحنه قتل، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 قتل مرد غریبه برای ارتباط با همسر

دومین پرونده مربوط به سه عضو خانواده‌ای است که با سناریوی هولناک مرد جوان را در تهران از پا درآورده بودند.بر اساس محتویات پرونده، هفتم مهر سال 91 کشف جسد مرد جوانی در یک کمد چوبی در یک پارکینگ متروکه به پلیس اطلاع داده شد.تیم جنایی پس از حضور در محل کشف جسد متوجه شدند، حدود یک هفته از زمان قتل می گذرد و عاملان جنایت پس از کشتن مرد ناشناس جسد او را به آنجا منتقل کرده بودند.

در ادامه با بررسی پرونده افراد فقدانی هویت مقتول به نام مهدی شناسایی شد. ردیابی تماس‌های مقتول نشان داد، او با زنی به نام مهرنوش ارتباط پنهانی دارد که مهرنوش به همراه همسرش به نام حسین شناسایی و دستگیر شد.

 متهمان در همان ابتدا به ارتکاب جنایت اعتراف کردند. حسین به ماموران گفت: چندی قبل متوجه ارتباط پنهانی همسرم با مهدی شدم. به همین خاطر از مهرنوش خواستم مرد جوان را به بهانه ای به خانه مان دعوت کند. موضوع را با حسن برادرم در میان گذاشتم.

روز حادثه مهدی به تصور اینکه همسرم تنهاست وارد خانه شدم . من و برادرم هم او را به شدت کتک زدیم که باعث مرگش شد. سپس به دوستانش پیامک زده و از آنها خواستیم 500 هزار تومان به حساب مهدی واریز کنند که 200 هزار تومان آن را برداشت کردیم.یک هفته جسد را در خانه مخفی کرده و سپس آن را در داخل کمدی قرار داده و به پارکینگ منتقل کردیم.

 مهرنوش و حسن نیز در ادامه اعترافات حسین را تاييد کردند که پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 به زودی به این دو پرونده در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی خواهد شد.





تاریخ انتشار : 21 دی 1392, 09:57



» اخبار مرتبط:

  • قتل مادر و دختر به خاطر سوء ظن
  • سناریوی زن جنایتکار برای قتل همسرش
  • قتل مرد بیگناه سر سفره افطار
  • قتل وحشتناک مردی توسط همسر و دخترانش
  • قتل دوست با ادعای آزار و اذیت همسر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟