مشروح اخبار


» اسکی باز البرزی درلیگ بین المللی شهرنشینان کشوردوم شد



سیاوش آقا شیخ محمدˈ اسکی بازاستان البرز در سومین دوره رقابت های اسکی بین المللی شهرنشینان آلپاین که در پیست بین المللی شمشک برگزارشد، به مدال نقره دست یافت .


سیاوش آقا شیخ محمدˈ اسکی بازاستان البرز در سومین دوره رقابت های اسکی بین المللی شهرنشینان آلپاین که در پیست بین المللی شمشک برگزارشد، به مدال نقره دست یافت .
به گزارش راک نیوز
؛ مسوول کمیته شهرنشینان البرز روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : این موفقیت حاصل تلاش مربیان و دست اندرکاران این رشته ورزشی است که با اموزش و تمرین مستمر به دست آمده است .

ˈ حبیب رضا رحیمی طبسیˈ افزود: احسان اسماعیلی ، سید حسین موسوی پور و سیاوش آقا شیخ محمد اسکی بازان شرکت کننده البرزی دراین مسابقات بودند.

وی بیان کرد: در نتیجه این رقابت ها که با شرکت 35 اسکی باز به مدت دو روز در پیست بین المللی شمشک استان تهران برگزار شد، فرشید ذاکری از تهران و آرش بشارتی از استان فارس به ترتیب رتبه اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

رحیمی طبسی گفت: این مسابقات دررشته مارپیچ بزرگ برگزار شد و اسکی بازان شرکت کننده می توانند از کسب پوئن فدراسیون جهانی و ارتقا رنکینگ در لیست جهانی بهره مند شوند .

وی تصریح کرد: استانهای تهران ، فارس ، اصفهان، زنجان، البرز، کردستان، قزوین، خراسان رضوی، همدان و یک تیم از ارامنه در این مسابقات شرکت داشتند.

به گفته وی ، ادامه این رقابت ها نهم بهمن ماه سال جاری در پیست سپیدان استان فارس به مدت دو روز در رشته مارپیچ کوچک برگزار می شود.

وی یادآورشد: در دومین دور این رقابتها که سال گذشته برگزار شد اسکی بازان استان فارس ، تهران و اصفهان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

اکنون در استان البرز یک هزار اسکی باز ساماندهی شده اند که یک سوم آنان را بانوان تشکیل می دهند.

این اسکی بازان در پیست های اسکی دیزین و خور استان البرز به ورزش اسکی می پردازند



تاریخ انتشار : 26 دی 1392, 01:34



» اخبار مرتبط:

  • فعالیت پیست اسکی کاکان یاسوج آغاز شد
  • رئیس هیئت اسکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • استقبال از برف بازی واسکی در پیست کاکان یاسوج+تصویر
  • بارش نخستین برف پاییزی پیست اسکی کاکان یاسوج را سفید پوش کرد
  • جشنواره منطقه ای برف با حضور 5 استان در یاسوج برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟