مشروح اخبار


» پیام تسلیت هاشمی،خاتمی،خمینی،خامنه ای به حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی



 در پی در گذشت خواهر حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام خاتمی ، حجت الاسلام حسن خمینی و حجت الاسلام سید هادی خامنه​ای پیام​های تسلیت جداگانه​ای دادند.
متن پیام های تسلیت در ادامه می آید:

 در پی در گذشت خواهر حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام خاتمی ، حجت الاسلام حسن خمینی و حجت الاسلام سید هادی خامنه​ای پیام​های تسلیت جداگانه​ای دادند.
متن پیام های تسلیت در ادامه می آید:

متن پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

«حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مهدی کروبی. درگذشت خواهر بزرگوار شما، خانم فاطمه کروبی، موجب تأسف و تألم خاطر گردید. با تسلیت این مصیبت به جنابعالی و خانواده‌های کروبی و ملکی، علو درجات آن فقیده سعیده و صبر و اجر بازماندگان را از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.»

برپایه این خبر سیدحسن خمینی نیز در پیام تسلیت خود آورده است: «مصیبت وارده درگذشت خواهر گرامی‌تان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران واسع و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.سیدحسن خمینی».

  

پیام تسلیت حجت الاسلام  والمسلمین حسن خمینی:

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای کروبی (دامت بقائه)

مصیبت وارده درگذشت خواهر گرامی تان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران واسع و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سید حسن خمینی

 

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین خاتمی:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ مهدی کروبی

پروردگار متعال جناب عالی را در رنج ها و سختی ها، چه در زندان ها و محدودیت های فراوان پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی که مخلصانه در راه امام و خدمت به انقلاب و مردم تلاش کرده اید و چه امروز که جامعه به خاطر حصر از خدمات شما محروم است آزموده و بحمدالله در همه حال شکیبا بوده اید و در برابر تقدیر الهی تسلیم.

مطمئنا در مصیبت دردناک درگذشت بانوی پرهیزکارو بزرگوار، خواهر ارجمندتان نیز صبورید و لطف ویژه الهی تسلّی بخش دل داغدار شما است.

من این مصیبت را به جناب عالی؛ خاندان محترم کروبی و بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق جلّ و علی برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزّزصبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی طول عمر با عزت توام با سلامتی و کامروایی مسآلت می کنم و امیدوارم با رفع حصرها، دلها به هم نزدیکتر و جامعه و انقلاب از وجود عزیزانی چون شما باز هم بهره مند گردد.

با احترام

سید محمد خاتمی

 

پیام تسلیت حجت الاسلام هادی خامنه ای :

حضرت حجت الاسلام و المسلمین کروبی و سرکار خانم کروبی

مصیبت درگذشت همشیرة مکرمه را به جنابعالی و خاندان محترم تسلیت عرض می‌کنم و برای هر دو بزرگوار، آرزوی طول عمر با سلامت و عزّت و سربلندی آرزو می‌کنم.

سید هادی خامنه‌ای



تاریخ انتشار : 30 دی 1392, 19:57



» اخبار مرتبط:

  • خانم کروبی درگذشت / عارف تسلیت گفت
  • تسلیت علی لاریجانی به فرزند ارشد رهبر انقلاب
  • تسلیت سیدحسن خمینی به فرزند ارشد رهبری
  • پیام تسلیت‌سیدحسن‌خمینی درپی درگذشت آیت‌الله‌ملک‌حسینی
  • پیام تسلیت خاتمی به مناسبت درگذشت مادر امیر قلعه نویی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟